بیش از 700 دانش‌آموز روستایی با قصه‌ها لبخند زدند

همزمان با برگزاری دو جشنواره قصه‌گویی در شهرستان اردکان و اعزام 9 قصه‌گو به مدارس روستاهای ترک‌آباد و احمدآباد این شهرستان، بیش از 700 دانش‌آموز با شنیدن قصه‌ها لبخند زدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در حاشیه پنجمین جشنواره قصه‌گویی چله قصه‌ها و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری حضور قصه‌گوها در بین دانش‌آموزان دبستان مدرسه عصمت وکیلی احمدآباد برای بچه‌ها خود قصه‌ای نو شد.

راضیه صداقت معاون پرورشی دبستان وکیلی گفت: از سال‌های دیرین قصه و قصه‌گویی یکی از بهترین ابزارها برای آموزش مفاهیم زندگی به کودکان و نوجوانان بوده است که با توجه به تاثیر به سزای آن در تربیت نسل آینده، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ساله اقدام به برگزاری جشنواره قصه‌گویی برای سنین مختلف می نماید. امسال نیز پنجمین مرحله استانی و در عین حال مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان در محل تالار فرهنگ شهرستان اردکان استان یزد در حال برگزاری می‌باشد. وی در پایان افزود: این اتفاق فرصت بالقوه‌ای را برای حضور چند تن از این قصه‌گوها در بین دانش‌آموزان دبستان وکیلی ایجاد کرد، که در نوع خود بی نظیر است.

گفتنی است 23 و 24 آبان 1402 و همزمان با برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان در شهرستان اردکان، با اعزام 9 قصه‌گو به روستاهای احمد آباد و ترک آباد، بیش از 700 دانش‌آموز از این فرصت بهره‌مند شدند.

 بیش از 700 دانش‌آموز روستایی با قصه‌ها لبخند زدند بیش از 700 دانش‌آموز روستایی با قصه‌ها لبخند زدند بیش از 700 دانش‌آموز روستایی با قصه‌ها لبخند زدند بیش از 700 دانش‌آموز روستایی با قصه‌ها لبخند زدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =