کد خبر: 333569
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
بازدید 121
برنامه پیک امید در روستای چنارسفلی اسدآباد اجرا شد

پیک امید بنام شهید محمد طاهری در هفته کتاب و کتابخوانی در روستای چنار سفلی از توابع شهرستان اسدآباد با همکاری کانون پرورش فکری و کمیته امداد حصرت امام (ره) با حضور ۲۰۰ کودک در دبستان شهید طاهری اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ویژه برنامه پیک امید بنام شهید محمد طاهری در هفته کتاب و کتابخوانی در روستای چنار سفلی از توابع شهرستان اسدآباد با همکاری کانون پرورش فکری و کمیته امداد حصرت امام (ره) با حضور ۲۰۰ کودک در دبستان شهید طاهری اجرا شد.

پیک امید از برنامه‌های جهادی کانون پرورش فکری است که با هدف توسعه عدالت فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در روستاها و مناطق کم‌برخوردار شهری اجرا می‌شود.

هدف مهم پیک امید توجه به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ترویج و توسعه این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان خصوصا در مناطق محروم بوده که مربیان و مسوولان کانون با حضور در این مناطق و معرفی کانون و فعالیت‌های آن به آگاهی‌بخشی و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی می‌پردازند.

برنامه پیک امید در روستای چنارسفلی اسدآباد اجرا شد

در این برنامه اجرای سرود همگانی، بازی طناب کشی و سفالگری با موضوع کتاب و کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان  و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با زبان هنر  انجام شد.

در پایان برنامه پیک امید به همه کودکان از سوی کانون هدیه داده شد و کمیته امداد نیز بسته‌های تغذیه در بین کودکان توزیع کرد.

پیک امید در دبستان دخترانه شهید طاهری با مساعدت و همکاری مدیر دبستان اجرا شد.

برنامه پیک امید در روستای چنارسفلی اسدآباد اجرا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =