کد خبر: 333623
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
صدایم خوب بود؛ معلم شهرم قانع‌ام کرد

قصه‌گوی نوجوان رودانی شرکت‌کننده در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی گفت: علاقه‌ای به قصه‌گویی نداشتم اما به دلیل صدای خوبم در کتاب‌خوانی به تشویق خانم سعادتی یکی از معلمان پرورشی مدرسه کوثر رودان برای حضور در جشنواره‌های قصه‌گویی قانع شدم.

«ستایش داوری» در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: پارسال با یک قصه از ماه مبارک رمضان در مرحله شهرستانی نفر اول معرفی شدم درحالی که قبل از آن علاقه‌ای به قصه‌گویی نداشتم اما به تشویق خانم سعادتی یکی از معلمان پرورشی خوش‌فکر مدرسه کوثر قانع شدم. 
این قصه‌گوی 12 ساله کلاس هفتم مدرسه ام‌البنین شهر رودان که دوست دارد در آینده در رشته پزشکی درس بخواند، گفت: اولین بار است که پایم به کانون باز می‌شود چرا که هنوز در شهرستان رودان کانون پرورش فکری کودکان وجود ندارد.
ستایش افزود: چون صدایم خوب است همیشه سر صف مدرسه خانم سعادتی از من می‌خواست که صفحه‌ای از داستان کتاب برای همکلاسی‌هایمان بخوانم، بیشتر فعالیت‌های ادبی از جمله کتاب‌خوانی و تمرین قصه‌گویی را در سالن کودکان پیامبراعظم شهر رودان انجام می‌دهم. 
«آرزوی زنبورک» عنوان نخستین قصه ستایش داوری قصه‌گوی نوجوان رودانی است که در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره ‌قصه‌گویی استان هرمزگان با راهنمایی فاطمه غفاری سروستانی یکی از مربیان قصه‌گویی کانون پرورش فکری این استان سالن قصه‌گویی را به وجد آورد. 
این نوجوان رودانی در ادامه دلیل انتخاب لباس سنتی و محلی هرمزگان زردرنگ را عنوان داستانش که اسم زنبور عسل است معرفی کرد و گفت: کتاب‌های داستانی کودکانه از جمله «ملچ ملوچ» را بیشتر می‌خوانم.
داروی که یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر 10 ماهه در خانه دارد، برای اعضای خانواده قصه‌گویی می‌کند و می‌گوید مادرم از قصه‌هایم لذت می‌برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =