کتابخوان‌های مراکز حاجی آباد، میناب، بندرلنگه، بستک، جاسک و ابوموسی را بشناسید

مربیان پرتلاش مراکز فرهنگی هنری شهرستان‌های حاجی‌آباد، میناب، بستک، جاسک، سیریک، بندرلنگه وابوموسی اعضای کتابخوان خود در هفته کتاب و کتابخوانی را انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراکز شهرستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برنامه‌های متنوعی اجرا کردند که یکی از آنها انتخاب و معرفی اعضای کتابخوان است.

ابوموسی

مرکز فرهنگی هنری ابوموسی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از «هدی دادستان، ویونا آطاهریان،نجمه بهرامی،کوثر امیری و ثنا صادقی» به عنوان کتابخوانان برتر خود تجلیل کرد.

زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه دخترانه متوسط دوم، تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی،کارگاه سنگ و رنگ در دبستان دخترانه ریحانه و حضور کودکستان‌ها و اجرای فعالیت‌های کتاب محور مانند قصه‌گویی، معرفی کتاب، سفالگری و پخش انیمیشین از جمله فعالیت برگزار شده مرکز ابوموسی در این هفته بود.

بندرلنگه

این مرکز فرهنگی هنری (لنگه) نیز «آیلین عاطف الدوست ،کوثر عقابی، آذین، آریا و فاطمه نظری و فریما قائدی هنگامی» را به عنوان اعضای کتابخوان خود در هفته کتاب و کتابخوانی معرفی و از آنها تجلیل کرد.

مربی این مرکز نیز با اجرای طرح توسعه کتابخوانی با عنوان «ستاره باران»، برگزاری صبحانه با کتاب و نقد کتاب و اعضای خود را به کتابخوانی علاقه‌مند کرد.

حاجی آباد

کتابخوان‌های مراکز حاجی آباد، میناب، بندرلنگه، بستک، جاسک و ابوموسی را بشناسید کتابخوان‌های مراکز حاجی آباد، میناب، بندرلنگه، بستک، جاسک و ابوموسی را بشناسید

هفته کتاب وکتابخوانی مرکز حاجی آباد نیز ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار کرد که از جمله آن  انتخاب و تجلیل از «پدرام شهسواری، محمد طاها محمودی، پرنیا شهبازی سبحان صمدی و فرحان شهبازی» به عنوان اعضای کتابخوان مرکز حاجی آباد بود.

در این هفته نیز مربیان مرکز فرهنگی هنری حاجی‌آباد با حضور ۱۸٠ نفر از اعضا و دانش آموزان به فعالیت‌های مختلقی پرداختند.

کتابخوانی و معرفی کتاب، قصه‌گویی، نقاشی، مسابقه، بحث و گفتگو در مورد مزیت‌های کتاب و نوشتن حس هایشان از کتاب‌خوانی، خواندن کتاب و توضیح در مورد کتابی که خوانده اند، بخشی از برنامه‌های هفته کتاب اعضای این مرکز بود.

میناب

«سنا مزین، رقیه پوردکان، مهدیس گلکار مینابی، موعود پوردکان، فاطمه نیازمند و فاطمه چشم‌براه» به عنوان اعضای کتابخوان مرکز میناب در هفته کتاب و کتابخوانی امسال انتخاب شدند.

بستک

منا و فاطمه ثنایی هر دو با 186 عنوان کتاب، مائده نجیبی با  125 کتاب و آیسا احمدزاده نیز با 124 عنوان کتاب به عنوان نفرات برگزیده مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان بستک انتخاب و معرفی شدند.

جاسک

اعضای کتابخوان مرکز جاسک در هفته کتاب و کتابخوانی امسال نیز «مه‌تا کهزادی، مبینا بهرامی، فاطمه بهرامی، حلیا نوروززاده، مهرشاد اسکندری، مارال شهریاری، محمدطاهاکرمی، یاسین رنجبر، یسنا رنجبر، فلورا زوارقی، فاطمه زهرا اسدی نیا و علی اصغر شهدادی معرفی شدند.

سیریک

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مرکز سیریک نیز از اعضا کتابخوان و فعال خود تجلیل کرد.

طی نشستی با حضور دانش آموزان مدرسه از سه نفر از اعضا فعال که بیش‌ترین حضور را در طول سال داشتند و از اعضا کتابخوان مرکز هم در زمینه شرکت در فعالیت‌های عمومی مرکز و هم امانت کتاب بودند، با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =