برپایی نمایشگاه و اهدا ۵۰ جلد کتاب در روستای خرگوشی سیریک

کلثوم رئیسی مربی مسئول کانون پرورش سیریک از اهدا ۵۰ جلد کتاب و برپایی نمایشگاه کتاب در دبستان معاد روستای خرگوشی سیریک در هفته کتاب و کتاب خوانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، رئیسی گفت: به مناسبت هفته کتاب ۵۰ جلد کتاب کودک از طرف کانون سیریک به دبستان معاد روستای خرگوشی اهدا و نمایشگاهی از این کتاب ها در فضای مدرسه دایر شد و دانش آموزان روز زیبایی را با کتاب ها سپری کردند .
وی افزود: این نمایشگاه با کتاب هایی با موضوعات مختلف داستانی، علمی، هنری و سرگرمی به صورت سیار و یک روزه در فضای مدرسه با حضور تمامی دانش آموزان مدرسه افتتاح شد و آنها ضمن انتخاب یک کتاب در یک دورهمی بزرگ کتابخوانی شرکت کردند.

 برپایی نمایشگاه و اهدا ۵۰ جلد کتاب در روستای خرگوشی سیریک
مسئول مرکز سیریک ضمن گرامی داشت هفته کتاب با اجرای فعالیت های کتاب محور همچون معرفی کتاب، قصه گویی و کتابخوانی با بچه ها همراه بود.

 برپایی نمایشگاه و اهدا ۵۰ جلد کتاب در روستای خرگوشی سیریک
به گفته مسئول مرکز سیریک مقرر شد نشست های کتابخوانی به صورت مستمر در این مدرسه انجام شود و نمایشگاه سیار به صورت هفتگی در یک روز و ساعت مشخص در مدرسه دایر شود.
گفتنی است، این دبستان دارای جمعیت دانش آموزی ۱۵۰ نفری می باشد روستای خرگوشی با نزدیک به۱۰۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۵۰ کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =