مراسم تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان اردبیل برگزار شد

مراسم تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست کانون زبان استان اردبیل با حضور رضا لیاقی، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این آیین که در روز شنبه ۴ آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل، گفت: مسئولیت امانتی است که فرصت خدمت به مردم را در اختیار ما می‌گذارد که دیر یا زود با پایان یافتن این مأموریت، مسئولیت را به فرد دیگری واگذار خواهیم کرد؛ اما آنچه مهم است این است که در مدت خدمت، رضای پروردگار متعال و خلق الهی را کسب کرده باشیم.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان اردبیل برگزار شد

مدیرکل کانون استان با اشاره به اینکه امروز شاهد آغاز دوره‌ای جدید از مسئولیت در کانون زبان استان هستیم، اظهار امیدواری کرد با درایت و پشتکار سرپرست جدید و با حمایت مدیران ستادی در کانون زبان ایران با حل مسائل و چالش‌های موجود، شاهد رونق بیش‌ازپیش این مجموعه آموزشی باشیم.

ملک‌زاده فرد با توجه به تعداد شهرها و جمعیت استان، فعالیت شعب کانون زبان تنها در سه شهر اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در امر آموزش متقاضیان کافی ندانسته و اذعان داشت: نداشتن ساختمان مستقل از اساسی‌ترین مسائل مراکز کانون زبان استان است که نیاز است با تلاش همگانی و با جانمایی مکان‌های آموزشی جدید و راه‌اندازی شعب در دیگر شهرهای استان بتوانیم جوابگوی متقاضیان در امر آموزش زبان آموزان باشیم.

رضا لیاقی معاون اداری و مالی کانون زبان ایران نیز بابیان اینکه استان اردبیل دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای ارائه خدمات آموزشی است، گفت: محتوای آموزشی که در کانون زبان تدریس می‌شود و زمانی که برای آموزش زبان آموزان صرف می‌شود، در مقایسه با دیگر مؤسسات آموزشی از سطح کیفی و کمی بالاتری برخوردار است.

لیاقی با اشاره به اینکه آسیب‌های واردشده در دوره شیوع کرونا را با تلاش صادقانه همکاران و مدرسان در مراکز سراسر کشور پشت سر گذاشتیم، بیان داشت: با بهبود شرایط و نظمی که پس از طی این دوره سخت ایجاد شد، در بحث پرداخت حقوق‌ها و اجاره‌بهای ساختمان‌ها مشکلی نداشتیم.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان اردبیل برگزار شد

وی تصریح کرد: کانون زبان از بودجه دولتی برخوردار نیست و تمامی هزینه‌ها از محل درآمد پرداخت می‌شود که تلاش می‌کنیم با به بار نشاندن سازوکار جدید، اتفاقات خوبی درزمینه‌ی دستمزدها رقم بخورد.

رضا لیاقی ضمن تشکر از زحمات فرزاد فولادلونژاد در طول مدت تصدی مدیریت کانون زبان استان اردبیل، اظهار امیدواری کرد سرپرست جدید استان با اخذ تدابیر جدید و همراه و همگام با کارکنان و مدرسان تلاشگر، مسیر توسعه کانون زبان را ادامه دهد.

معاون اداری و مالی کانون زبان ایران بابیان اینکه فعالیت در کانون زبان ایران کار دلی است، خاطرنشان کرد: ماهیت سازمانی کانون زبان از قدمت صدساله برخوردار است که کارآموزشی را همراه باکار فرهنگی انجام می‌دهد و امیدواریم با تلاش بیشتر از اعتبار یک قرن فعالیت کانون زبان ایران محافظت نماییم.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان اردبیل برگزار شد

خاطرنشان می‌شود در این آیین با ابلاغ حکم مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران، سید مهدی رحیمی، به‌عنوان سرپرست کانون زبان استان اردبیل منصوب و با اهدای لوح، از خدمات و تلاش‌های فرزاد فولادلونژاد، مدیر پیشین کانون زبان استان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =