کد خبر: 333935
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
بازدید 110
بیست و دومین انجمن خوشنویسی با حضور منیره روشن برگزار شد.

بیست و دومین انجمن خوشنویسی کانون استان تهران با حضور منیره روشن متخصص عکاسی آثار هنری و اعضای علاقه‌مند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ بیست و دومین انجمن خوشنویسی روز چهارشنبه مورخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲  با حضور مهمان برنامه منیره روشن، از همکاران باسابقه استان در زمینه هنری، برگزار گردید.

بیست و دومین انجمن خوشنویسی با حضور منیره روشن برگزار شد.

در این نشست، ۱۰ عضو نوجوان و مستعد خوشنویسی به همراه  خانواده هایشان و تعدادی از کارشناسان استان، حضور داشتند.

 در ابتدا پس از  معارفه و آشنایی، منیره روشن متخصص عکاسی به بیان تاریخچه عکاسی و اهداف آن پرداخت. در ادامه به انواع عکاسی اشاره شد :چون عکاسی از مناظر، عکاسی خیابانی، عکاسی مستند و...

همچنین نکاتی که در عکاسی باید رعایت شود : لنز گوشی همیشه پاک شود، در روز فاش نزنیم، بک راند از عکس باشد، حین عکاسی دست تکان نخورد. ، عکس وسط کادر باشد، عکاسی در وقت صبح و عصر بهتر گرفته می شود، نور از پشت تابیده شود، و بدون پاسپارتو عکس از آثار بگیریم. سپس اعضا از آثارشان عکس گرفتند و  استاد مهمان به نقد و بررسی پرداخت.

ایشان به این مطلب اشاره کرد که عکاسی از پاییز باید پاییز را برایمان تداعی کند و گفت : هر عکاسی یک سبک یا هدفی دارد. برای گرفتن یک عکس خوب باید دید هنرمندانه داشته باشیم.

معرفی اساتید عکاسی ایرانی و خارجی مانند: استیو مک کویین عکاس خبری، شادی قدیمیان، نیوشا توکلیان عکاس خبری، شیرین نشاط، مهدی وثوقی‌نیا عکاس مستند و... بخش دیگر برنامه بود و در آخر عکس‌های خوب به صورت اسلاید برای حاضرین به نمایش در آمد و توضیح برروی آنها داده شد.

این انجمن با هدف نیاز اعضا برای ارائه ‌درست آثارشان برای برنامه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در داخل و یا خارج از کانون بود تا با روش عکاسی صحیح از آثار آشنا شوند.

حسن ختام این برنامه با عکس گروهی اعضا و خانواده‌ها و استاد و تشکر و قدردانی از ایشان بود.

بیست و دومین انجمن خوشنویسی با حضور منیره روشن برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =