کد خبر: 334020
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
استقبال فرماندار علی‌آباد کتول از برنامه‌های فرهنگ‌محور کانون

فرماندار علی‌آباد کتول برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون را فرهنگ‌محور دانسته و در راستای حمایت از توسعه‌ی آن قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در این دیدار که با حضور سرپرست کانون در دفتر فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول صورت گرفت، ابراهیم احمدی، با تاکید بر ضرورت آموزش‌های فرهنگی و هنری برای نسل آینده از کانون به عنوان مکانی امن برای پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان نام برده و اظهار داشت: انجام کار فرهنگی روی این قشر از جامعه به نوعی سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شود.

استقبال فرماندار علی‌آباد کتول از برنامه‌های فرهنگ‌محور کانون

فرماندار علی‌آباد کتول گفت: اگر امکانات نیازسنجی‌شده در اختیار کودک و نوجوان قرار داده شود در کنترل آسیب‌های اجتماعی و تحقق حضور فعال کودکان و نوجوانان در فضاهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه گامی ارزشمند برداشته‌ایم.

الهه غیناقی، سرپرست کانون گلستان در این دیدار با قدردانی از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه کودک و نوجوان با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های کانون و ظرفیت‌های این مجموعه ضمن بیان محدودیت‌های نیروی انسانی و تجهیزات موجود، رسیدگی به نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان را از اولویت‌های مهم کانون عنوان کرد.

او گفت: با بررسی‌های صورت گرفته پیرامون ظرفیت‌های موثر محتوایی و ظاهری مرکز فرهنگی‌هنری کانون علی‌آباد کتول، با قول مساعد حمایت مادی و معنوی فرماندار، شاهد رشد چشم‌گیری فعالیت‌های کانونی در این شهرستان خواهیم بود.

افزایش اعتبارات تملک دارایی‌ها و حمایت مالی به منظور خریداری تجهیزات ضروری مرکز و خودرو از مهمترین درخواست‌های سرپرست کانون بود که با قول مساعد فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول همراه شد.

استقبال فرماندار علی‌آباد کتول از برنامه‌های فرهنگ‌محور کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =