کد خبر: 334035
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
بازدید 138
رونمایی از کتاب مربیان فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون کلاله

در مراسمی که با حضور فرماندار کلاله، مسئول دفتر نماینده مردم حوزه شرق استان و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، از چهار کتاب به نام های «موج نامه دریا»، «شعر سرخ سیب»، «صدروز، صدنفر، صد شعر» «موش تنها خور» ، تالیف شده توسط اعضای کانون پرورش فکری و مربیان این مرکز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، فرماندار کلاله در این مراسم گفت:کتاب در همه ادیان الهی از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار و از جمله امتیازات پیامبران خاصه الهی داشتن کتاب است.

فرهاد شیبک به تأثیر فرهنگی کتاب در تربیت جامعه اشاره کرد و افزود: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است و برای توسعه این مهم در شهرستان تلاش خواهم کرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و قدردانی از زحمات مربیان کانون پرورش فکری، گفت: وظیفه همه فرهیختگان، دانش‌آموزان، دانشجویان و همه نهادهای فرهنگی است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر موضوع کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند.

گفتنی‌است کتاب «صد روز صد نفر صد شعر» حاصل تلاش اعضای کودک و نوجوان در کارگاه‌های شعرنویسی و نوشتن خلاق می‌باشد که این کارگاه‌ها با حضور ۱۳۰ نفر از متولدین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۵ با عنوان کارگاه های شعر نویسی و نوشتن خلاق برگزار شد.

همچنین کتاب موش تنها خور یک قصه کودک است که توسط صدیقه گلی و زینب سنچولی ، مربیان فرهنگی کانون کلاله نوشته و تصویرگری شده است.

رونمایی از کتاب مربیان فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون کلاله

رونمایی از کتاب مربیان فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون کلاله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =