برگزاری کارگاه های آموزشی هنری، مهارت آموزی ، تولید محتوا

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان با رویکرد شناخت ظرفیت‌ها و همکاری‌های مشترک با جهاد دانشگاهی نشستی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نشست مشترک روز سه شنبه در سالن اجتماعات کانون هرمزگان با حضور نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون ، داستان سرپرست معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و جمعی از کارشناسان کانون و جهاد دانشگاهی برگزار شد.

اسدی در ابتدای نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور سرپرست معاون و کارشناسان فرهنگی جهاد دانشگاهی به معرفی و  تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری با توجه به زمینه دانش و تجربه تخصصی در حوزه کشف و پرورش استعداد های کودکان و نوجوانان، در پرورش خلاقیت، آموزش های فرهنگی، ادبی، علمی و نجوم سابقه ای دیرینه دارد.

وی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری نه تنها به عنوان یک نهاد مهم و تاثیرگذار در حوزه کودک و نوجوان بلکه توانسته در حوزه های تربیت اولیای تربیتی و خانواده نیز ایفای نقش کند.

اسدی با ابراز امیدواری در برگزاری این نشست به شناسایی ظرفیت های دو دستگاه در همکاری های مشترک تاکید کرد و گفت: می‌توان پس از بررسی و شناسایی امکانات و ظرفیت های موجود درکانون هرمزگان و جهاد دانشگاهی زمینه های همکاری های دو جانبه فراهم گردد.

برگزاری نشست مشترک همکاری بین کانون پرورش فکری با معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان

داستان سرپرست معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در این نشست ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های کانون برای خدمات رسانی فرهنگی به کودکان ونوجوانان استان گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه های پزوهشی و آموزشی ظرفیت های خوبی را دارا می باشد که می توان با همکاری های دو جانبه این گستره پژوهشی و آموزشی را افزایش داد.

وی در ادامه افزود: جهاد دانشگاهی با وجود ظرفیت هایی در زمینه افکارسنجی، خبرگزاری ها، رسانه، روابط عمومی، برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه هنری، مهارت آموزی، تولید محتوا و...... آمادگی مشارکت و همکاری را با کانون پرورش فکری را دارد.

گفتنی است، در پایان این نشست هر دو دستگاه در بررسی و شناسایی ظرفیت های طرفین و برنامه ریزی در زمینه همکاری های مشترک تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =