شورای پایگاه بسیج مقاومت شهیده فرشته سهرابی کانون استان ایلام برگزارشد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، شورای پایگاه مقاومت بسیج شهیده فرشته سهرابی حوزه شهید شنبه ای با حضور مدیر کل واعضای شورا برگزار شد در این نشست فرمانده پایگاه ضمن تشریح اهداف و برنامه های پایگاه به برنامه های آن اشاره نمود .

عمران نجفی ضمن اعلام برنامه های متنوع در هفته بسیج وتشکر بابت اجرای برنامه هادر مراکز وستاد برپیگیری پایگاه در جهت وضعیت اعضا و تبدیل اعضای عادی به فعال و تشکیل هیئت اندیشه ورزبه چارت پایگاه وبر نامه های تاکید نمود.  

فرمانده پایگاه بسیج کانون به پیش بینی واجرای بزرگداشت سردار سلیمانی اشاره کرد .وی افزود از برنامه های پایگاه انتقال پرونده های بسیج همکاران به پایگاه مقاومت خبرداد که حکم شورا و دیگر تسهیلات برای همکاران اجرا شود .

شورای پایگاه بسیج مقاومت کانون استان ایلام برگزارشد

در ادامه مدیرکل کانون استان نیز ضمن یادآوری ۷آذر شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای ایران شهید محسن فخری زاده، به اهمیت اهداف و برنامه های پایگاه بسیج کانون تاکید کرد .وی افزود : ازدیگر برنامه های یسیج اجرای برنامه پدافند عامل است که ضرورت اجرای آن در پایگاه وجود دارد . 

رستگار گفت:باتوجه به اهمیت پایگاه در حوزه اداری و تلاش در این حوزه بسیار اهمیت دارد و گزارش ها به بسیج ارسال می شود .

وی گفت :در این پایگاه برنامه های هست که ضرورت اجرای آن برای همکاران وجود دارد از جمله فعال شدن اعضا و دریافت کارت و همچنین تسهیلات درمانی وورزشی و رفاهی برای همکاران و فرزندانشان اجرا شود . 

مدیرکل کانون گفت:از دیگر برنامه های پایگاه برگزاری نشست‌های قرآنی وبصیرتی با حضور روحانی و همکاران در نمازخانه اداره و همچنین اجرای ویژه برنامه یادواره سردار سلیمانی و دیگر فعالیت های فرهنگی می باشد . 

وی افزود اجرای برنامه معیشتی برای همکاران خدمات وحمایت از همکاران نیازمند از دیگر برنامه های پایگاه است .وی گفت فعال شدن همکاران در گردان ها وسرکشی به مناطق روستایی و عشایری از طریق پیک امید با همکاری قرار گاه سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) به همراه چند ارگان از دیگر برنامه های پایگاه بسیج کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =