دیدار با عباس سلطانی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز یزد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با هدف برقراری همکاری ‌های دوجانبه و پیش‌برد اهداف کانون در راستای مردم‌نهاد کردن فعالیت‌های کانون، به دیدار عباس سلطانی رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیده عالیه قوامی با هدف برقراری همکاری ‌های دوجانبه و پیش‌برد اهداف کانون در راستای مردم‌نهاد کردن فعالیت‌های کانون، به دیدار عباس سلطانی رفت.

وی با بیان اینکه امسال نیز استان یزد میزبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد و این جشنواره با ربع قرن قدمت و تجربه، فرصت مناسبی برای پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان شهر میراث تاریخی جهان خواهد بود؛ به نقش رسانه‌ها در نفوذ قصه‌ها به دل خانواده اشاره کرد و از مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد درخواست همکاری کرد.

قوامی گفت: امیدواریم خانواده‌های یزدی متوجه شوند فراگیری مهارت‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان از قبولی در آزمون کنکور دارای اهمیت بییشتری است.

قوامی افزود: همکاران ما در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی، ادبی و مذهبی در تلاشند تا استعداد کودکان و نوجوانان را کشف کرده و در راستای تقویت آن قدم بردارند.

عباس سلطانی نیز کار فرهنگی را کاری سنگین و دیربازده برشمرد و در زمینه همکاری با مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اواخر آذر ماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد.

دیدار با عباس سلطانی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =