کد خبر: 334087
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
بازدید 100
نمایشگاه کلاژ "چوب‌ها حرف می‌زنند" به کار خود پایان داد

نمایشگاه "چوب‌ها حرف میزنند" با بازدید 500 دانش‌آموز بعد از 4 روز فعالیت و برگزاری 7 کارگاه خلاق چوب به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نمایشگاه چوب‌ها حرف میزنند به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار مربی فرهنگی کانون لیلا نورمحمدیان و اعضای مرکز 3 کانون همدان بود که در مجتمع شهید آوینی به مدت 4 روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دایر بوده است.

نکته جالب این نمایشگاه این بود که دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و عصر از نمایشگاه بازدید کرده و در کارگاه خلاق با محوریت چوب ( چوب، کاموا و کاغذ ) شرکت می‌کردند.

در مدت 4 روز  تعداد  500 دانش‌آموز از نمایشگاه بازدید و در کارگاه خلاق شرکت کردند که خالق آثار و مربی فرهنگی کانون در ابتدا برای آنها به معرفی کانون و انجام کارهای خلاقانه پرداخته و آنها را به یک سفر خیالی در دل طبیعت برده و دانش‌آموزان پس از رفتن به یک سفر خیالی به طبیعت، هدیه‌های خداوند را به همراه می‌آوردند و در یک بازی از آورده‌های خود صحبت می‌کردند.
سپس از آن‌ها خواسته شد که با تکه چوب، یک تکه کاموا و یک برگ A5 کاردستی درست کنند و کودکان و نوجوانان ایده‌های ذهنی خود را با الهام از آثار نمایشگاه اجرا کردند.

در ادامه ساخت آدمک‌های چوبی با کاموا توسط مربی کانون برای دانش‌آموزان آموزش داده شد.

در این مدت نیز فرماندار همدان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مجتمع شهید آوینی، کارشناس هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل اسبق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش، مدیران آموزشگاه‌های هنری، اداره محیط زیست، دانشگاه بوعلی و ... از نمایشگاه بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =