از سی سال تلاش طاهره دلاوران قدردانی و مصطفی افشاری مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان ایران شد

صبح امروز ۹ آذر ماه ۱۴۰۲ طی آیینی با حضور «رضا لیاقی» معاون اداری و مالی کانون زبان کشور از زحمات سی ساله طاهره دلاوران مدیر کانون زبان ایران در خراسان جنوبی قدردانی و مصطفی افشاری به عنوان مسیول هماهنگی و تمشیت جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی  در آیین تکریم و معارفه مدیر کانون زبان ایران طی سخنانی مجموعه کانون پرورش فکری و کانون زبان را دو مجموعه وابسطه و همراه هم دانست و گفت: در خصوص توسعه کانون زبان در استان و فراهم شدن زمینه بهرمندی تمامی علاقه‌مندان به فراگیری زبان را که در موارد زیادی از مطالبات مردمی است تلاش می‌کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات دلاوریان در ۲۶ سال تلاش در کانون زبان استان گفت؛ تلاش و همراهی مدیریت و مجموعه کانون زبان در استان باعث رضایت خانواده‌ها از این مجموعه بوده است و هر روز بر میزان علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های خارجی در استان افزوده می‌شود.

از سی سال تلاش طاهره دلاوران قدردانی و مصطفی افشاری مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان ایران شد

تکریم و احترام به ارباب رجوع باعث جذب زبان آموز و رشد وتوسعه کانون زبان ایران

در ادامه این آیین «رضا لیاقی» معاون اداری و مالی کانون زبان کشور نیز طی سخنانی با ابراز رضایت از شرایط رو به رشد کانون زبان ایران در استان خراسان جنوبی گفت؛ تکریم  و احترام به ارباب رجوع، کیفیت بخشی به آموزشها لازمه رشد و توسعه کانون زبان است.

لیاقی با اشاره به ظرفیت‌های کانون زبان در استان در خصوص تامین نیروی انسانی برای مراکز آموزشی استان قول مساعد داد.

در بخشی از این آیین طاهره دلاوریان نیز ضمن قدردانی از همکاران خود در مجموعه کانون پرورش فکری و کانون زبان ، همدلی ، همراهی همکاران را در توسعه و جذب زبان آموز، توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع را از موارد موثر در مسیر رو به پیشرفت این مجوعه دانست و ادامه داد؛ ۲۶ سال پیش فعالیت خود را با ۳ مدرس در استان آغاز کرده است و در حال حاضر این مجموعه با بیش از ۶۰ مدرس و قریب به شش هزار زبان آموز در استان فعالیت دارد.

وی در ادامه خواستار همکاری با مسئول جدید  تمشیت و هماهنگی امور کانون زبان در استان شد.

گفتنی است در این آیین از زحمات سی ساله طاهره دلاوریان قدردانی و مصطفی افشاری با حکم ذوالفقاری رئیس کانون زبان کشور به عنوان مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان خراسان جنوبی معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =