کد خبر: 334159
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
بازدید 109
ویژه برنامه  «از خوانش تا نقد» در مرکز شماره 35

ویژه برنامه «از خوانش تا نقد» در مرکز شماره 35 کانون استان تهران با حضور مرجان فولادوند برگزار شد و مرحله‌ی دوم ارسال کتاب به مراکز کانون به مناسبت هفته کتاب آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان تهران،   ویژه برنامه ی از" خوانش تا نقد " با حضور ۷۰ نفر از اعضاء کودک و نوجوان مرکز ۳۵  و نویسنده ی کتاب " رستم و اسفندیار"  دکتر مرجان فولادوند  در مرکز و با همراهی سیدعلی حسینی معاون مالی و اداری و رقیه ابراهیم پور کارشناس فرهنگی  برگزار شد.

پس از پخش قرآن و سرود فاطمه روحی رحیم مربی مسئول مرکز با تشکر از حاضرین و خوش آمدگویی به میهمانان از اعضا خواست تا نقدها و سوالات خود را مطرح کنند و در ادامه اعضا به  نقد و بررسی کتاب «رستم و اسفندیار» پرداختند و در گفتگو با نویسنده، ایشان به پرسش‌ها پاسخ داد. این نسشت با محوریت اعضا برگزار شد.

در بخش دیگری از این نشست نمایش طنزی به مناسبت «مرحله‌ی دوم ارسال کتاب به مراکز کانون» توسط سبحان کریم زاده عضو فعال مرکز اجرا شد و سید علی حسینی و رقیه ابراهیم پور با اعضای حاضر به بحث و گفتگو نشستند و از نظرات اعضای نوجوانان فعال مرکز در مورد کانون و خواسته‌های آنها آگاه شدند.

ویژه برنامه  «از خوانش تا نقد» در مرکز شماره 35

داستان «رستم و اسفندیار» به صورت نقالی توسط محمد بخشعلی‌زاده، سبحان کریم زاده، محمد رضا روانش، شایان محمد باقری، امیرحسین سلامت، علیرضا فدایی، امیرحسین عادل‌زاده، محسن محمدی‌راد، حامد یگانه مرام اعضای نونگاه و نوجوان با همراهی ساز تنبک و مربیگری فاطمه روحی رحیم اجرا شد.

دکترمرجان فولادوند دو جلد کتاب با عنوان‌های «آرش، حکایت تیرانداختن مرد قصه گو» و  «زنده باد حسودها، بدجنس‌ها و بی معرفت‌ها» را به نویسندگی خود همراه با امضاء به مرکز هدیه کرد. و در پایان برنامه به همه‌ی اعضاء یک جلد کتاب  همراه با امضاء نویسنده هدیه داده شد.

ویژه برنامه  «از خوانش تا نقد» در مرکز شماره 35

این برنامه با هدف گرامی داشت هفته ی کتاب و کتاب‌خوانی، آشنایی اعضا با مقوله نقد کتاب و دیدار نزدیک با نویسندگان و ایجاد انگیزه در اعضا برای خواندن کتاب های جدید برگزارشد.

مجری این برنامه دو عضو نوجوان فعال مرکز محمد بخشعلی‌زاده و مریم پاک نیت و فضاسازی برنامه برعهده سیده مریم اسمعیل زاده مربی فرهنگی و تدارکات و پذیرایی قاسم منصوری بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =