کد خبر: 334172
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
بازدید 207
معرفی همدان با کودکان کانونی در برنامه اعجوبه‌ها

کودکان 5 تا 7 سال کانون برای معرفی همدان و با هدف ترویج فرزندآوری به برنامه‌ اعجوبه ها می‌روند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معرفی آئین‌ها و سنن و آداب و رسوم و صنایع دستی قومیت‌ها، طوایف و مردم مناطق مختلف ایران برای جامعه ایرانی خصوصا نسل نو برای هویت‌ و استقلال بخشی به آنها در مقابل هجمه‌های امروز رسانه‌های غرب و شرق که دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های تمدنی ایران هستند کاری بزرگ، مهم و واجب است که باید با روش‌ها و شکل‌های مختلف خلاقانه صورت بگیرد که در این میان رسانه‌ها بخصوص رسانه ملی نقش بسیار بارز و پررنگی دارد.

معرفی همدان با کودکان کانونی در برنامه اعجوبه‌ها

در این میان برنامه اعجوبه‌ها در کنار هدف مهم خود یعنی تبلیغ و ترویج فرزندآوری و ازدیاد جمعیت دست به ابتکاری جالب زده و آن هم معرفی آداب و رسوم و فرهنگ و هنر نقاط مختلف ایران است که توسط کودکان و خانواده‌های آنها  صورت می‌گیرید؛ هر چند در ظاهر به نظر می‌رسد که این برنامه ویژه کودکان زیر 7 سال است که با شیرین‌زبانی‌های خود و اجرای صمیمانه حامد سلطانی، مجری برنامه برای ساعتی مردم را شاد می‎‌کنند اما محوریت برنامه بر مبنای خانواده، فرزندآوری، تربیت فرزند و معرفی ایران عزیز است.

معرفی همدان با کودکان کانونی در برنامه اعجوبه‌ها

حال این بار دست‌اندرکاران برنامه اعجوبه‌ها به همدان آمده و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به دنبال شناسایی کودکانی است که به زیبایی سخن بگویند و بتوانند با زبان گویا و کودکانه خود همدان را به همه مردم معرفی کنند.

با همکاری مدیر کانون، مربیان و یک استاد روانشناس کار شناسایی کودکان از میان اعضای کانون و همچنین مهدها صورت گرفت و 21 کودک برای برنامه معرفی شدند که به همراه خانواده خود برای پخش برنامه به مدت 3 روز به تهران رفتند.

معرفی همدان با کودکان کانونی در برنامه اعجوبه‌ها

این برنامه بعد از ضبط به زودی از برنامه اعجوبه‌ها شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

معرفی همدان با کودکان کانونی در برنامه اعجوبه‌ها

گفتنی است برای اجرای این برنامه میراث فرهنگی نیز همکاری لازم را برای دادن برخی از صنایع دستی برای نمایش در برنامه اعجوبه‌ها با کانون پرورش فکری داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =