نشست هم اندیشی کارگروه استانی برنامه ملی کانون مدرسه در استان ایلام

جلسه هم اندیشی کارگروه استانی برنامه ملی کانون مدرسه با حضور مدیر کل ومعاونین کانون استان و آموزش وپرورش در  کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان ایلام، نشست هم اندیشی کارگروه استانی برنامه ملی کانون مدرسه با حضور مدیر کل ومعاونین کانون استان و آموزش وپرورش در  کانون برگزار شد.

فاطمه رستگاردر این جلسه ضمن خیر مقدم وتشکر بابت همراهی آموزش وپرورش در اجرای طرح در سال گذشته گفت: «طرح ملی کانون مدرسه»  عنوان طرح مشارکتی است که باتفاهم‌نامه‌ی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین و اجرا خواهدشدوی گفت: با توجه به استقبال خوبی که دانش آموزان از طرح در سال گذشته داشتند واز آن جایی که این طرح یک برنامه ملی وتعاملی هست وبا اجرای برنامه های هدفمند وخلاق به روش غیر مستقیم از سوی مربیان توانمند ومجرب کانون انجام می شود ،گام های مفیدی در مسیر برداشته خواهد شد.  

مدیرکانون استان افزود: در گام نخست، این طرح با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون، فعالیت‌ها و اهداف آن اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری با اشاره به این که دانش‌آموزان در قالب یک بازدید یک روزه در مراکز کانون حضور یافته و یک روز را در فضای کانون سپری خواهندکرد گفت: مربیان متخصص و توانمند کانون ضمن فراهم آوردن فضایی جذاب و دلنشین برای مخاطبان به ارائه‌ی فعالیت‌‎های خلاق که معرف خدمات فرهنگی کانون می باشد و مخاطبان را به بهره‌گیری از امکانات کانون ترغیب کند می پردازند.

فاطمه رستگار اضافه نمود: این طرح که به عنوان طرحی در سطح ملی اجرا می شود که نیاز به پیگیری دارد واین کارگروه جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات برگزار شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =