کتاب نویسنده بجنوردی پرخواننده ترین کتاب در بین کودکان و  نوجوانان خراسان شمالی

"کارآگاه پادی در جنگل بلوط"به نویسندگی نوشین شعبانی پرخواننده ترین کتاب کتابخانه های مراکز فرهنگی هنری خراسان شمالی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی نوشین شعبانی متولد سال ۱۳۴۳ در بجنورد، کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی از دانشگاه آزاد تهران مرکزی است و از سال ۱۳۷۹ در دانشگاههای بجنورد تدریس می کند.

او از سال ۱۳۷۵ برای کودکان می نویسد و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و تاکنون همواره برای کودکان نوشته است.

نوشین شعبانی در نویسندگی کتاب کودک پشتکار فراوانی داشته است و تاکنون موفقیت هایی نیز کسب کرده اند. از جمله، سال ۱۳۹۳ جزو نامزدهای کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و همین طور در لیست لاک پشت پرنده که بهترین کتب کودکان را انتخاب می کند جزو کتابهایی است که چهار لاک پشت گرفته است.

کتاب کارآگاه پادی در جنگل بلوط به نویسندگی نوشین شعبانی در کتابخانه های کانون پرورش فکری از پر امانت ترین کتاب های کتابخانه های استان بوده است.

گفتنی است در استان خراسان شمالی بعد از کتاب "کارآگاه پادی در جنگل بلوط "کتاب  "دختر نارنج و ترنج و سه دیو" به نویسندگی حدیث لرز غلامی دومین کتاب خواننده کانون، کتاب  "کاش خانه های شکلاتی وجود داشتند" به نویسندگی  الیف ادا تارتار نیز سومین کتاب پر خواننده در کانون بوده است.

از کتاب کارگاه پادی در جنگل بلوط به تعداد ۸۵ جلد در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان موجود است.

 در هشت ماه نخست امسال  نیز حسنی پارسا ۹ ساله از مرکز ۲ بجنورد با خواندن ۱۵۵  جلد کتاب نفر اول، زهرا اکرامی ۱۲ ساله  با خواندن ۱۴۹ جلد کتاب نفر دوم از مرکز دو بجنورد و  مهدیه پارسا ده ساله  با خواندن ۱۴۳ جلد کتاب  از مرکز دو بجنوردسومین اعضای کتابخوان سال ۱۴۰۲ شده اند.

تعداد اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان ۷ هزار و ۱۹ نفر است که  ۴ هزارو ۲۹۳ نفر آن دختر و ۲ هزارو ۷۲۶ نفر از آنان را اعضای پسر تشکیل می دهند.

کتاب نویسنده بجنوردی پرخواننده ترین کتاب در بین کودکان و  نوجوانان خراسان شمالی

کتاب نویسنده بجنوردی پرخواننده ترین کتاب در بین کودکان و  نوجوانان خراسان شمالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =