کد خبر: 334251
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
بازدید 226
فراخوان دومین جشنواره سرود "نغمه‌های روشن فردا"

دومین جشنواره سرود نغمه‌های روشن فردا باهدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه با موضوعات ملی و آیینی برای اعضای مراکز کانون و گروه‌های آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، روح الله زارع کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: سرود و موسیقی از فعالیت های جذاب و مورد علاقه کودکان و نوجوانان است که به صورت گروهی اجرا می شود و این کار جمعی شرایطی را برای هم صدایی و همراهی را فراهم می آورد که باعث تقویت کار گروهی در میان نوجوانان می‌گردد و در کنار آن تربیت حس معرفت انسانی است.

زارع تصریح کرد: این جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود و همچنین فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه برگزار می شود. موضوعات جشنواره که ملی و آیینی نیز هستند شامل؛ سرزمین من ، دفاع مقدس و ایثار و شهادت ، نام آوران ، مراسم و مناسبت‌های ملی و آیینی و موضوعات آزاد می شود.

امیدواریم با حضور گروه های مراکز کانون و گروه های مردمی و تشکل‌ها جشنواره شایسته‌ای را برگزار نماییم و شاهد درخشش کودکان و نوجوانان در مرحله نهایی باشیم.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق دریافت شیوه‌نامه و ارسال آثار بر اساس ضوابط مندرج به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =