دوره آموزش فلسفه برای کودکان در کانون پرورش فکری مازندران

دوره آموزش فلسفه برای کودکان، ویژه مربیان مسئول و فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، این دوره با عنوان:  دوره آموزش فلسفه برای کودکان ( تفکر برای کودکان مبتنی بر تربیت)  ویژه مربیان مسئول و فرهنگی استان در دو حوزه غرب و شرق استان به مدت شش روز برگزار شد.

سید محمد نوروزیان، مدرس این دوره آموزشی در خصوص: چیستی تربیت،  نسبت شناسی فبک و تربیت، آسیب شناسی فبک و حلقه کند و کاو،  به طرح مساله و گفتگو پرداخت.

وی همچنین با موضوع: چگونه باهم گفت و گو کنیم، چگونه باهم فیلم ببینیم و تفکر کنیم و چگونه باهم فکر کنیم و بنویسیم با فراگیران گفتگو کرد و مسایل مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار داد.  

گفتنی است: این دوره آموزشی مبتنی بر برنامه واحد آموزش و پژوهش کانون مازندران بوده که بر اساس اهداف کلی آموزش، مانند: آشنایی و تمرین تفکر در نسبت با مولفه های تربیت اسلامی-  اهداف رفتاری مورد انتظار بر اساس حیطه های یادگیری - آشنایی با مهارت های تفکر در نسبت با شناخت -

آشنایی با مهارت های تفکر در نسبت با امیال و گرایشات -آشنایی با مهارت های تفکر در نسبت با اراده  و اختیار(تصمیم گیری) -آشنایی با آسیب ها و انحرافات طرح فبک وآشنایی با مهارت های گفتگوی جمعی مبتنی بر تربیت اسلامی صورت پذیرفته است.

دوره آموزش فلسفه برای کودکان در کانون پرورش فکری مازندران

دوره آموزش فلسفه برای کودکان در کانون پرورش فکری مازندراندوره آموزش فلسفه برای کودکان در کانون پرورش فکری مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =