مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی میهمان دومین ویژه برنامه‌ی «با من بخوان»

ویژه برنامه‌ی «با من بخوان» دومین نشست خود را در مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این نشست که صبح امروز ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ با محوریت خوانش آثار ادبی اعضای کارگاه های نوشتن خلاق برگزار شد اعضای مکاتبه ای  خانواده‌ها پای واژه‌های خیال انگیز فرزندانشان نشستند و پیرامون خیال و نوشتن با حضور مدیر کل کانون استان گفتگو شد.

حمیدی در این نشست پس از شنیدن آثار تعدادی از اعضای حاضر و خانواده ها طی سخنانی خاطر نشان کرد؛ یکی از اهداف مهمی که کانون در سال جاری دنبال می کند، خانواده محوری است، تا خانواده‌ها در جریان فعالیت‌های کانون قرار گیرند، کنار بچه‌ها باشند و حس ناب کودکی را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه  کودکان و نوجوانان نیز در جمع دوستان و خانواده‌ها آثارشان را بخوانند و به گفتگو بپردازند، این امر مهم می تواند در بالا بردن اعتماد به نفسشان بسیار موثر باشد اضافه کرد: ترویج کتاب و کتاب‌خوانی از رسالت‌های اصلی کانون است که باعث رشد و پرورش استعداد اعضای کانون شده و این مهم در کارگاه‌های ادبی کانون نیز که باعث پرورش استعدادهای ادبی و خلاقیت‌های ادبی نیز هستند دنبال می شود.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: کتاب و کتاب‌خوانی می‌تواند زمینه حضور کمتر بچه‌ها در فضاهای مجازی و آثار مخرب بی‌شمار آن را نیز فراهم کند که از نتایج آن کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

 گفتنی است در این برنامه که در محل مرکز فرهنگی وهنری و فراگیر شماره یک بیرجند برگزار شد کتاب «دعاهای زمینی پدربزرگ» توسط اعضای کانون، پدران و مادرانشان جمع خوانی شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی میهمان دومین ویژه برنامه‌ی «با من بخوان»

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی میهمان دومین ویژه برنامه‌ی «با من بخوان»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =