کد خبر: 334364
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
بازدید 118
دیدار اعضای مراکز فراگیر کانون استان تهران با مدیرعامل کانون

اعضای چهار مرکز فراگیر کانون استان تهران در نشست صمیمی «بر بال پروانه‌ها» با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ به مناسبت روز جهانی معلولان، نشست صمیمی «بر بال پروانه‌ها» با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری با کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه مراکز کانون استان تهران برگزار شد.

در نشست صمیمی «بر بال پروانه‌ها» کودکان، نوجوانان، مربیان و خانواده‌های کودکان حضور داشتند و چالش‌ها و دغدغه‌هایشان را با حامد علامتی مدیرعامل کانون و معاونان مطرح کردند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری پس از شنیدن صحبت‌های حاضران به پاسخ‌گویی به تک‌تک سوال‌ها پرداخت و بیان کرد: خدا را شاکرم که این توفیق به من و همکارانم داده شد تا میزبان شما عزیزان مراکز فراگیر سطح استان تهران باشیم؛ کانون برای شما و خانه‌ شما است و ما اینجا خدمتگزار شماییم. نکته‌های بسیار خوبی ازسوی بچه‌ها، مربیان و اولیا مطرح شد؛ روز ۱۲ آذر هر سال روز جهانی معلولان است و این روز بهانه‌ای است که ما ذهن خود را بیشتر درگیر این موضوع کنیم و حسابرسی‌ای از خودمان باید داشته باشیم، شرایط و عملکردمان را از دید کودک و نوجوان ارزیابی و بازبینی کنیم.

در بخش دوم برنامه مدیرعامل و اعضا با کاشت دو نهال در حیاط مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغازگر طرح ملی اهدای یک میلیارد درخت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند و عضو نوجوان سالومه شریفی بیانه این مراسم را قرائت کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =