حضور مدیرکل کانون هرمزگان در مراسم تقدیر از اعضای داوطلب جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی هرمزگان

به مناسبت سالروز گرامیداشت روز داوطلب مدیرکل کانون هرمزگان در مراسم تقدیر از اعضای داوطلب جمعیت سلامت روان اجتماعی هرمزگان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این مراسم روز پنجشنبه 16 آذرماه با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، محمدصالح پردل خیر و عالم دینی اهل سنت و داوطلبین جمعیت همیاران سلامت استان هرمزگان در مسجد برگزار شد.
در این مراسم پشتکوهی ضمن گرامیداشت روزجهانی داوطلب، فعالیت‌های داوطلبانه را چشم‌انداز مشارکت های مردمی در راستای حفظ و ارتقای سلامت و زندگی سالم دانست و گفت: روز داوطلب یاد آور تلاش ها و از خودگذشتگی های انسان های فداکاری است که روح ایثار و نوع دوستی در آن ها متبلور گشته است و بدون هیچ چشم داشت مادی و صرفا جهت کسب رضای الهی و به واسطه داشتن حس مسئولیت پذیری در برابر جامعه بسیار مهم و موثر دانست.

حضور مدیرکل کانون هرمزگان در مراسم تقدیر از اعضای داوطلب جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی هرمزگان
شیخ پردل نیز ضمن تبریک روز جهانی داوطلب از تلاش ها و مجاهدت های داوطلبین در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تشکر و قدردانی نمودو از اهمیت فعالیت های انسان دوستانه و مسئولانه مباحثی را بیان نمود .
در پایان این مراسم از داوطلبین جمعیت همیاران سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان هرمزگان تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است، جمعیت همیاران سلامت روان با هدف افزایش توانمندی اقشار مختلف جامعه در راستای افزایش سطح سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =