ویدا ملکی معاون فرهنگی کانون استان تهران شد

ویدا ملکی با حکم فرهاد فلاح سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران به عنوان معاون فرهنگی استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ فرهاد فلاح سرپرست کانون استان تهران، ویدا ملکی را به عنوان معاون فرهنگی استان منصوب کرد. 

آیین معارفه معاون فرهنگی استان تهران با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی، روح اله عباس نژاد مدیرکل دفتر مرکزی حراست، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، مجتبی حاذق مدیرکل آفرینش ادبی هنری، لیلا بابایی مدیرکل سرگرمی‌های سازنده، سعیده عزیزیان مدیرکل آموزش و پژوهش، کارشناسان اداره کل استان و کارشناسان معاونت فرهنگی کانون در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

 فرهاد فلاح از تلاش تمامی همکاران استان خصوصا مربیان تشکر کرد و نکاتی را در مورد برنامه‌ریزی دقیق و پیشبرد هدفمند برنامه‌ها در استان و به کارگیری صحیح منابع انسانی و مالی اشاره کرد. همچنین استان تهران را به عنوان استان معین برای اجرای برنامه‌های جدید در سطح کشور و خلاقیت و نوآوری، اصل مهمی در پیش بینی فعالیت‌های کانون خواند و از معاون فرهنگی و کارشناسان استان خواست تا برنامه خود را برای سه سال آینده کانون مدون و دقیق پیش‌بینی کنند و برای تعامل بیشتر و مفید با سازمان‌ها و ارگان‌های همسو تلاش کنند.

فرهاد فلاح در این جلسه از ام‌لیلا شعبانی کارشناس مسئول فرهنگی در تمشیت و رسیدگی به امور معاونت فرهنگی تقدیر کرد و گفت : زمانی اتفاقات خوب به وقوع می‌پیوندد که هم‌افزایی و همراهی در جمع همکاران وجود داشته باشد.

در پایان این نسشت از زحمات ایشان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد و همچنین حکم ویدا ملکی در پست معاون فرهنگی کانون استان تهران به ایشان ابلاغ شد. ویدا ملکی که دانش‌آموخته روانشناسی و فلسفه تعلیم و تربیت است، پیش از این، مسئولیت موزه تاریخ و رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی را عهده‌دار بوده ‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =