اعضای جدید نهاد اقدام‌پژوهی کانون استان اردبیل معرفی شدند

ششمین جلسه‌ شورای آموزش و پژوهش کانون استان اردبیل با موضوع انتخاب اعضای جدید نهاد اقدام پژوهی، اختتامیه جشنواره‌های استانی جستارنویسی و پژوهش اعضا و برگزاری دوره آموزشی مصوب «تولید پادکست قصه‌گویی» روز شنبه ۱۸ آذرماه سال ۱۴۰۲ در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان، بابیان اینکه هدف از اقدام پژوهی، شناسایی یک مسئله و تلاش برای رفع آن است، توجه به تجربه و سوابق پژوهشی و آموزشی را در انتخاب اعضای جدید نهاد اقدام پژوهی استان برای هدایت و راهنمایی بهتر اعضای مراکز، مورد تأکید قرارداد.

وی با اشاره به اینکه کنجکاوی از ویژگی‌های شخصیتی نوجوانان است، اظهار داشت: ایجاد انگیزه‌ی تفکر و اندیشه علمی درباره‌ی مسائل مختلف در اعضای نوجوان در فعالیت‌های علمی و پژوهشی مراکز بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

در ادامه‌ی جلسه اعضای حاضر در مباحثی جداگانه در خصوص تهیه بانک اطلاعاتی مربیان و اعضا گفت‌وگو کرده و عنوان شد پیاده‌سازی نتایج اقدام پژوهی و تعمیمم آن به سایر مراکز فرهنگی و هنری باهدف افزایش بهره‌وری فعالیت‌ها و تشویق پژوهشگران در دستور کار قرار گیرد.

انتخاب داوران نخستین جشنواره استانی پژوهش اعضا و جُستارنویسی، بررسی طرح درس و محتوای آموزشی دوره «تولید پادکست قصه‌گویی» و تبیین برنامه‌های هفته پژوهش و سیاست‌های آموزشی و پژوهشی استان در سال ۱۴۰۳ از دیگر مباحث مطروحه بود و به برگزاری هدفمند برنامه‌ها، نشست‌های تخصصی با حضور محققان و صاحب‌نظران مراکز دانشگاهی و تشکیل گروه‌های پژوهشی اعضا، تأکید شد.

بر اساس این گزارش، برگزاری دوره آموزش «تولید پادکست قصه‌گویی» با حضور مربیان مراکز استان در دهه اول دی‌ماه ۱۴۰۲ و تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره استانی پژوهش اعضا و جستارنویسی با اهدای جوایز ویژه از مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه ایرج حسینی کارشناس آموزش و پژوهش به‌عنوان دبیر نهاد و فتانه احمدی هادی کارشناس امور فرهنگی، زهرا نوروزی از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل، اکرم راضی از مرکز شماره ۱ کوثر و هم‌چنین فاطمه حیدری از مرکز شماره ۴ کانون اردبیل نیز اعضای جدید نهاد اقدام پژوهی کانون استان اردبیل برای مدت ۳ سال انتخاب و معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =