نمایشگاه «نماز، چشمه نور» به ایستگاه هشتم رسید

نمایشگاه «نماز، چشمه نور» پس از برپایی در ارومیه، سلماس، تازه‌شهر، شوط، پلدشت، چایپاره و خوی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماکو برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این نمایشگاه از برنامه‌های مصوب شورای اقامه‌ی نماز کانون استان است که با هدف پرداختن به مقوله‌ی نماز به صورت آموزش‌ غیرمستقیم در قالب فعالیت‌های کارگاهی و نمایشگاهی با هدف ماندگاری و تأثیر آثار بصری بازدید در کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی و هنری کانون شروع به کار کرده و همچنان پذیرای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

نمایشگاه «نماز، چشمه نور» در بخش‌های مختلفی از جمله معرفی کتاب، اجرای مسابقه، قصه‌گویی و بازی و سرگرمی در معرض دید مخاطبان کودک و نوجوان قرار گرفته است.

 این نمایشگاه در روز شنبه ۱۸ آذرماه با حضور امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانش آموزان گشایش یافت.

سخنرانی حجت الاسلام حاج سید هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو پیرامون نماز و اهمیت آن در دوران کودکی و روایت داستانی از پیامبر اکرم(ص)، اجرای برنامه توسط عسگری اقدم رئیس اداره تبلیغات اسلامی برای کودکان از دیگر برنامه های این آیین بود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماکو دایر می باشد.

نمایشگاه «نماز، چشمه نور» به ایستگاه هشتم رسید

نمایشگاه «نماز، چشمه نور» به ایستگاه هشتم رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =