دیداراعضای پژوهشگر مراکز کانون استان تهران با مدیرعامل کانون

نشست صمیمی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعضای پژوهشگر کانون استان تهران به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ به مناسبت هفته پژوهش، نشست صمیمی با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری با کودکان و نوجوانان پژوهشگر مراکز کانون استان تهران برگزار شد.

در این  نشست صمیمی که کودکان، نوجوانان، مربیان و خانواده‌های کودکان حضور داشتند نوجوانان چالش‌ها و دغدغه‌هایشان راحوزه فعالیت‌های علمی کانون با حامد علامتی مدیرعامل و معاون فرهنگی مطرح کردند.در آغاز معاون فرهنگی به پاسخ گویی پرداخت سپس مدیرعامل کانون پرورش فکری پس از شنیدن صحبت‌های حاضران بیان کرد: خدا را شاکرم که این توفیق به من و همکارانم داده شد تا میزبان شما عزیزان در مراکز استان تهران باشیم؛ کانون برای شما و خانه‌ شما است و ما اینجا خدمتگزار شماییم. نکته‌های بسیار خوبی ازسوی اعضا، مطرح شد و این نشان از این دارد که مربیان شما در جهت پرورش شما تلاش بسیاری داشته‌اند و حضور شما کودکان و نوجوان است که به مراکز جان می بخشد.ایشان هم چنین نوجوانان را به پرسش‌گری، کنکاش وکاوش در امور دعوت کرد و پرسش‎گری را شروعی برای پژهش بیان کردند.

در بخش دیگری از این برنامه دو عضو پژوهشگر کشوری پروژه تحقیقاتی  خود را برای حاضرین ارائه کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در پایان نیز اعضا نوجوان با مدیر عامل عکس یادگاری گرفتند تا خاطره‌ای از یک روز خوب ثبت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =