دوره «رفتار سازمانی در مراکز فرهنگی هنری» در کانون استان تهران

به همت واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران دوره «رفتار سازمانی در مراکز فرهنگی هنری» برای مربیان مراکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران، دوره «رفتار سازمانی در مراکز فرهنگی هنری» با حضور حسین رضازاده متخصص مدیریت منابع انسانی و ۱۸۰ نفر از مربیان کانون استان تهران و البرز در فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار شد.

مدرس این دوره «حسین رضازاده» دانشجوی دکتری مدیریت دولتی در گرایش مدیریت منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی است و در سوابق خود بیش از ۱۱ سال سابقه کار اجرایی در حوزه های بیمه، آموزش، پژوهش، نظام پیشنهادات، ارزیابی عملکرد و مدیریت، مدرس دانشگاه و برگزاری بیش از ۵۳۳ کارگاه آموزشی برای سازمان‌ها و شرکتها در بخشهای خدماتی، تولیدی و بخش خصوصی و دولتی دارد.

دوره «رفتار سازمانی در مراکز فرهنگی هنری» در کانون استان تهران

دوره «رفتار سازمانی در مراکز فرهنگی هنری» در کانون استان تهران

و همچنین ایشان ضمن بیان مباحث مطروحه در سطح فردی و گروهی، با انجام تست‌ها، مشارکت در مباحث کلاسی و انجام تمرینهای عملی به درک مربیان را به چالش کشیدند و کارگاهی با حضور فعال مربیان برگزار شد.

ایشان در مورد مدیریت رفتار سازمانی یکی از مهمترین مباحث مدیریت است  به بررسی و نحوه مدیریت رفتار افراد در سازمان‌ها پرداخت و سطوح مطالعه رفتار در سازمان بدین صورت: سطح فردی (نگرش، شخصیت، ادراک، یادگیری، انگیزش و...)، سطح گروهی (پویایی گروه، تعارض و رفتار بین گروه ها، رهبری، سیاس ت و قدرت، ارتباطات و تصمیم گیری گروهی...)، سطح سازمانی (فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، مدیریت تغییر و بهبود و بازسازی سازمان، سیاستهای منابع انسانی و رویه ها، تنش کاری و...) عنوان کرد.

این دوره با هدف آشنا ساختن مخاطبین با انواع موضوع مدیریت رفتار سازمانی و همچنین آشنایی با برخی شاخص‌های تاثیرگذار بر رفتار کارکنان در ابعاد فردی و گروهی، یادگیری نحوه ایجاد تغییر در ابعاد مورد نظر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =