ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و حضوری کانون همدان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی و حضوری استان همزمان با سراسر کشور، در مراکز فرهنگی‌هنری کانون در استان همدان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: نام‌نویسی کارگاه‌های مجازی و حضوری ویژه فصل زمستان در مراکز فرهنگی‌ هنری همدان که بیش از شصت فعالیت را در بر می‌گیرد، آغاز شده است.
معصومه ابراهیمی‌هژیر افزود: علاقه‌مندان از ۲ تا ۸ دی امسال فرصت دارند در این کلاس‌ها ثبت نام و از خدمات کانون استفاده کنند.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه استانی ‌https://kpf.ir پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب گزینه‌ دوره‌های تخصصی برخط (آنلاین) استانی در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شرکت کنند.

ابراهیمی‌هژیر تصریح کرد: کودکان و نوجوانان عزیز  در گروه‌های سنی 4 تا 22 سال می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
وی با اشاره به کارگاه‌های مجازی گفت: یک کارگاه نقاشی، دو کارگاه سفال و یک کارگاه عکاسی داریم؛ همچنین  در بخش ادبی نیز یک کارگاه شعر و یک کارگاه نوشتن خلاق برای کودکان و نوجوانان با حضور نویسندگان و شاعران کانون که خود از نویسندگان و شاعران مطرح کشوری هستند برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =