کد خبر: 334799
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
بازدید 131
«پژوهش با طعم یلدا» رقم خورد.

ویژه برنامه هفته پژوهش به همراه جشن یلدا با حضور ماندانا و احدی و اعضای فعال مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۵ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان تهران، دوشنبه ۲۷ آذر ماه ویژه برنامه‌ی «پژوهش با طعم یلدا» به مناسبت هفته پژوهش با حضور ماندانا واحدی مربی تخصصی پژوهش نوجوان و ۷۰ نفر از اعضای فعال و والدین در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۵ برگزار شد.

این برنامه پس از پخش قرآن و سرود ملی با دو بخش جشن یلدا و کارگاه پژوهش آغاز شد. ماندانا واحدی  میهمان مدعو، کارگاه پژوهش را به صورت عضو محوربا هدف آشنایی اعضا با فرآیند کارکرد ذهن و تاثیر آن بر رفتار و مسیر زندگی و آشنایی با تکنیک نظم دهی ذهن برگزارکرد، ابتدا با دیدن تصاویر از پیش آماده شده و بازی، به زمینه سازی درباره فعالیت ذهن و سپس با استفاده از نقاشی و دیدن جنبه‌های مختلف و مقایسه‌ی آنها به بررسی موضوع پرداخت.

واحدی گفت : «آشنایی با شیوه ی پرورش ذهن کودکان باعث تشخیص و تامین نیازهای روحی آنهاست و باعث افزایش مهارت های زندگی در کودکان می شود.»

«پژوهش با طعم یلدا «رقم خورد.

«پژوهش با طعم یلدا «رقم خورد.

از دیگر بخش های این ویژه برنامه دف نوازی و اجرای موسیقی توسط سبحان کریم‌زاده، ساجده کریم‌زاده و زهرا پناهی از اعضای نوجوان، قصه‌گویی توسط اکرم کریم‌زاده با قصه ی خاله سوسکه، مسابقه «بین مادران و فرزندان»، نقالی توسط محمد بخشعلی‌زاده به همراه تنبک نوازی سبحان کریم‌زاده، دکلمه توسط زهرا سلامت، اجرای نمایش طنز، تفعل به دیوان حافظ بود.

این برنامه با هدف گرامی‌داشت هفته پژوهش و آیین شب یلدا بود.

«پژوهش با طعم یلدا «رقم خورد.

«پژوهش با طعم یلدا «رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =