کد خبر: 334900
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
بازدید 37
مرکز فرهنگی_هنری شماره یک کانون میزبان کودکان در جشن یلدا

مرکز فرهنگی هنری شماره یک همدان در آستانه شب یلدا، شب ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان پذیرای بالغ بر ۳۲ دانش‌آموز بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،جشن آغاز فصل زیبای زمستان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان برگزار شد.

در آستانه شب یلدا، شب ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان، مرکز فرهنگی هنری شماره یک میزبان ۳۲ عضو نوجوان دختر بود.

در ابتدای این مراسم علاوه بر تشریح آداب و رسوم شب یلدا در همدان، به ترویج فرهنگ میهمانی و پذیرایی از آنها پرداخته شد سپس قطعه‌هایی از کتاب شاهنامه، برای حاضران قرائت شد. نقاشی با موضوع طولانی‌ترین شب سال و آداب و رسوم مردم همدان در این شب برگزار شد.

گفتنی است علاوه بر حضور دانش آموزان طرح کانون و مدرسه این برنامه برای بیش از ۲۰ نفر از اعضای پسر مرکز اجرا شد. دیگر برنامه‌های جذاب این مراسم، دکلمه‌خوانی ثنا طماسیان با موضوع شب یلدا و آموزش ساخت انار با هنر اوریگامی بود که با استقبال خوب دانش‌آموزان روبرو شد. پایان بخش برنامه، اجرای مسابقه‌ایی شاد و با نشاط بود که لحظات خاطره‌انگیزی را برای کودکان رقم زد.

لازم به ذکر است دانش‌آموزان پس از اتمام برنامه‌های فرهنگی هنری، جهت تماشای ویژه برنامه " لبخند یلدایی" در سالن سینما کانون که توسط مربیان فرهنگی و هنری کانون اجرا می‌شد، شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =