آغاز به ‎کار گروه سرود نوجوان کانون پرورش فکری مازندران

در پی فراخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و حوزه هنری استان؛ گروه سرود نوجوان کانون آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، سرود یکی از فعالیت‌های موسیقیایی کانون است که در قالب کارگروهی و تیمی از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش موثری در تقویت کار تیمی نوجوانان و شکوفایی استعدادهای هنری آنان ایجاد خواهد نمود.

بر همین اساس،پس از فراخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و حوزه هنری استان؛  نخستین جلسه معارفه گروه سرود نوجوان در کانون برگزار شد تا این فعالیت به صورت جدی مورد اجرا قرار گیرد.

بیش از ۵۰ دانش آموز  دختر و پسر رده سنی کودک و نوجوان برای حضور در دوره آموزشی و تشکیل گروه مشترک سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان در سینما کانون گرد هم آمدند.

این جلسه در حالی شکل گرفت که پیشتر، پس از فراخوان تشکیل دو گروه سرود ( دختران و پسران) در مرکز مازندران، آثار ارسالی بیش از ۱۵۰ دانش آموز مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت افراد برگزیده برای ادامه کار و پیگیری روند آموزش توسط کارشناسان دو مرکز یاد شده و مربیان مربوطه گرد هم آمدند.

شایان ذکر است که این رویداد فرهنگی هنری در پی تفاهم‌نامه همکاری میان  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و حوزه هنری استان مازندران و جهت تشکیل گروه های حرفه ای سرود در شهرهای مختلف مازندران صورت گرفت که شهرهای ساری و قائمشهر نخستین مراکز این اقدام بوده اند.

آغاز به ‎کار گروه سرود نوجوان کانون پرورش فکری مازندران

آغاز به ‎کار گروه سرود نوجوان کانون پرورش فکری مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =