کد خبر: 335504
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
بازدید 74
درخشش اعضای کانون یزد در سوگواره‌ی ملی"بچه‌های اربعین"

محدثه عزیزی عضو مرکز فرهنگی، هنری شماره دو یزد برگزیده دوم در بخش نقاشی و محمدمتین تاج‌آبادی عضو مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان هرات شایسته تقدیر در بخش عکس سوگواره "بچه‌های اربعین" شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، محدثه عزیزی عضو مرکز فرهنگی، هنری شماره دو یزد با مربی‌گری لیلا درستکار یزدی برگزیده دوم در بخش نقاشی و محمدمتین تاج‌آبادی عضو مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان هرات با مربی‌گری آسیه تاج‌آبادی شایسته تقدیر در بخش عکس سوگواره "بچه‌های اربعین" شدند.

درخشش اعضای کانون یزد در سوگواره‌ی "بچه‌های اربعین"

 این سوگواره با هدف بهره‌مندی از فرصت محرم و اربعین برای کودکان و نوجوانان در جهت آگاهی بخشی وآشنایی بیشتر با جلوه‌های معنوی و اجتماعی واقعه‌ی عاشورا و به ویژه مراسم راهپیمایی اربعین سالار شهیدان و به تصویر کشیدن آیین عاشورایی و سنت های عزاداری اربعین در هر گوشه از مرز و بوم ایران و فراهم آوردن زمینه هایی برای شناخت وجوه اخلاقی امام حسین (ع) و واقعه کربلا برای کودکان و نوجوانان در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان ۹تا ۱۷ سال برگزارشد.

قابل ذکر است این سوگواره برای اولین بار همزمان با ایام محرم، ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

درخشش اعضای کانون یزد در سوگواره‌ی "بچه‌های اربعین"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =