فعالیت‌های کانون‌ باید برای ایجاد شور انتخاباتی باشد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:‌ نقش ما به عنوان مربی و مدیر در کانون‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و تببین برای حضور نوجوانان خصوصا رای اولی‌ها در انتخابات بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هشتمین اتاق فرمان با همکاری چهار کانون شهر شیرین‌سو، فامنین، کبودراهنگ و قهاوند با تدریس فصل پنجم کتاب "تو یک مدیر هستی" برگزار شد. 

در ابتدای برنامه ستاره طاقتی احسن مربی مسئول مرکز شیرین سو با ارائه کلیپی از مطالب این کتاب در خصوص کار با کیفیت توضیحاتی را داد و گفت: انجام کار درست به معنی انجام کار با کیفیت است.

فعالیت‌های کانون‌ باید برای ایجاد شور انتخاباتی باشد

وی با بیان اینکه کیفیت انتها ندارد، افزود: توجه به جزییات نمود کیفیت است و هر چه دقت به نکات ریز و توجه به توانایی رفاهی برای رسیدن به رفاه بیشتر بالاتر باشد کیفیت بالا خواهد رفت.

طاقتی احسن گفت: کیفیت باید در طول زمان دچار تغییر شده و رو به بهبود برود، مثلا وسایل ارتباط جمعی را در نظر بگیرید که در طول تاریخ دچار چه تغییر و تحولی شده و اکنون گوشی‌های هوشمند با انواع مختلف پیام رسان‌ها در اختیار بشر برای برقراری ارتباط قرار گرفته است و این یعنی بهبود کیفیت. 

فعالیت‌های کانون‌ باید برای ایجاد شور انتخاباتی باشد

در ادامه جلیلی مربی مسئول مرکز فامنین به ادامه مباحث کتاب اشاره و تصریح کرد:  سبک مدیریتی چهار نوع است. مدیریت دیکتاتور که این مدیر همه چیز را تحت مدیریت خود دارد. نوع دوم مدیریت تفویضی است که 100 درصد اختیار را به همکاران داده و دیگری سبک مربی است که 75 درصد اختیار به همکاران داده و 25 درصد مدیر، مدیریت می‌کند اما در نوع چهارم مدیریت مشارکتی است که در این نوع مدیریت با کارمندان خود مشورت کرده و کارها را 50 به 50 پیش ببرد.

وی ادامه داد: هیچ فردی به یک باره مدیر و راهنما نبوده و در طول سالها و با کسب تجربه به این منصب رسیده و بهترین مدیر کسی است که در کار و برخورد با کارمندان خود صداقت داشته باشد.

جلیلی خاطرنشان کرد: نیت واقعی افراد در مدیریت بسیار مهم است و در طول کار نیت آنها نمود پیدا می‌کند.

وی گفت: مدیر باید خود با انگیزه باشد و در همکاران خود شور و اشتیاق کاری ایجاد کند و آنها را ببیند و بهترین‌ها را به عنوان الگو معرفی کند.

فعالیت‌های کانون‌ باید برای ایجاد شور انتخاباتی باشد

در ادامه قاضی خانی مربی مسوول کانون شهر قهاوند در خصوص چگونه رفتار کردن یک مدیر با همکاران و شأن و منزلت آنها توضیح داد و گفت: یک مدیر خوب باید همکاران خود را مورد احترام قرار دهد و تصور نکند که آنها ماشین هستند و باید مثل ماشین کار کنند.

در این اتاق فرمان صادق بیان، استاد دانشگاه و مربی دوره‌های روانشناسی در خصوص ارتباط موثر با نوجوان و نسل زد برای مربیان مطالبی را ارائه داد.

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تسلیت واقعه تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از کودکان و نوجوانان مظلوم در این واقعه گفت: در مدت فعالیت خود به عنوان مدیر مجموعه همیشه سعی کرده‌ام گوش شنوا باشم و همه تلاشم برای برطرف کردن مشکلات مراکز، مربیان و مدیران بوده است.

فعالیت‌های کانون‌ باید برای ایجاد شور انتخاباتی باشد

معصومه ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: رسالت بسیار مهمی بر دوش ما است که همه ما مسوولیم پس باید کارها و فعالیت‌های ما هدفمند و منسجم باشد تا نتیجه مطلوب بگیریم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: نقش ما به عنوان مربی و مدیر در کانون‌ها در ایجاد شور انتخاباتی و تببین برای حضور نوجوانان خصوصا رای اولی‌ها در انتخابات بسیار مهم است.

ابراهیمی‌هژیر افزود: سعی کنید با خلاقیت و انجام فعالیت‌های مختف در حوزه‌های فرهنگی- هنری و ادبی و با کمک اعضای خود برای ایجاد شور انتخاباتی در میان بچه‌ها و به تبع خانواده‌ها کاری انجام بدهید که این کار و قدم ما برای وطن بسیار ارزشمند بوده و یک تو دهنی به دشمنان است.

فعالیت‌های کانون‌ باید برای ایجاد شور انتخاباتی باشد

در پایان این مراسم از همکارانی که در برگزاری کنگره 8 هزار شهید فعالیت کرده بودند تقدیر شد. همچنین از مربیان هنری و ادبی که اعضای آنها در مسابقات و جشنواره‌های مختلف رتبه آورده بودند تقدیر به عمل آمد. گفتنی است در این مراسم از کارشناسان و مربیان فعال در بخش‌های مختلف نیز تقدیر شد.

فعالیت‌های کانون‌ باید برای ایجاد شور انتخاباتی باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =