کد خبر: 335556
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
بازدید 115
دیدار معاونین کانون استان تهران با فرماندار فیروزکوه

سیدعلی حسینی معاون مالی و اداری و ویدا ملکی معاون فرهنگی کانون استان تهران با حضور در فرمانداری فیرزوکوه، با محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه دیدار وگفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران؛ سید علی حسینی معاون مالی و اداری و ویدا ملکی معاون فرهنگی استان با حضور در فرمانداری فیروزکوه با محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست ویدا ملکی با اشاره به نوع و نحوه‌ی برگزاری و اجرای فعالیت‌های کانون استان تهران و همچنین حساسیت کار کودک و نوجوان به تشریح کمی وکیفی برنامه‌ها و ماموریت های کانون جهت پرورش استعدادهای گروه‌های سنی مختلف درحوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی پرداخت.

گفتنی است این دیدار با حضور یزدانی مربی مسئول کانون پرورش فکری شهرستان فیروزکوه با هدف مذاکره در خصوص نوسازی و افتتاح ساختمان شماره ۲ کانون پرورش فکری فیروزکوه واقع در خیابان پاسداران جنب بانک ملی بود.

در این جلسه سید علی حسینی گزارش داد: این مرکز از چند سال قبل بدلیل جذب رطوبت بسیار بالا و به جهت مجاورت با کانال و چاه آب و منطقه آبخیز و از طرفی انتقال مرکز فیروزکوه به سایت اداری؛ تعطیل و در جریان تعمیرات‌ قرار گرفت. درسال‌ مالی گذشته با بودجه طرح تملک، تقریبا عملیات بازسازی ۹۰ درصد پیشرفت داشته است. عملیات بهسازی شامل: مستحکم سازی اسکلت فلزی، سبک سازی بار سقف، افزایش ارتفاع دیوارهای و بالا بردن سقف، اجرای لبه های شیروانی(آردواز)، تقویت ستونها، بادبندهای طاق، تغییر نقشه داخلی، زه‌کشی کناری، رابیتس دیواره و سقف، بلوکاژ کامل کف، ایزولاسیون کامل، سرامیک کف، گچ کاری، ساخت سرویس و آبدارخانه در انتهای سالن، نصب کلیه شیرآلات و ملحقات، کابینت و هود وپگیج و رادیاتورها بوده است.

حسینی همچنین برای اتمام کارهای باقیمانده درخواست مساعدت از سوی فرماندار و پیگیری ایشان در شورای برنامه ریزی شهرستان فیروزکوه را مطرح کرد.

در ادامه موضوع بازگشایی مجدد مرکزطرود که دیوارهای حیاط آن در جریان سیل اخیر دچار ریزش شده بود نیز مطرح شد. سید علی حسینی خاطرنشان کرد: نیاز به اعتبار مالی مکفی و حمایت فرماندار محترم فیروزکوه می باشد تا دوباره درهای این مرکز به سوی کودکان و نوجوانان شهرستان طرود باز گردد. حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه قول مساعد داد به نحوی از محل اعتبارات طرح تملک پایان سال و بودجه مدیریت بحران این دو مورد را پیگیری نماید.  

بعد از اتمام این جلسه سید علی حسینی و ویدا ملکی از دو مرکز فیروزکوه و طرود نیز بازدیدکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =