آرزوهای دوران کودکی، آینده ما را می‌‎سازد

منصور ضابطیان، نویسنده و کارگردان با حضور در کانون پرورش فکری رامسر گفت: آرزوهای دوران کودکی، آینده ما را می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران به نقل از خبرنگار مرکز فرهنگی هنری رامسر،  منصور ضابطیان روزنامه نگار، کارگردان، نویسنده در حوزه سفرنامه، مجری صدا وسیما در برنامه مردم ایران سلام وگوینده رادیو هفت، چهارمین مهمان میز گفت و گو مرکز رامسر بود.

منصور ضابطیان ضمن آشنایی با کودکان و تاریخچه مرکز رامسر با ابراز خرسندی از حضور در بین اعضای با انگیزه کانون، گفت: هر بزرگ‌سالی شبیه به دوران کودکی خود است و آرزوها و بازی‌ها کودکی‌مان  امروز ما را می‌سازند. به همین منظور این دوران نقش موثری در آینده ما خواهد داشت.

 وی ادامه داد: با انتخاب بازی، کتاب، دوستان خوب و کارگاه‌های مهارتی، شما برای آینده تصمیم می گیرید و آنرا می سازید.

‌ضابطیان در ادامه ضمن پاسخ به پرسش‌های اعضا اظهار داشت: سفر، تاثیر بسیاری بر بینش انسان‌ها دارد . در ۵۷ سفری که به کشورهای مختلف داشته‌ام؛ فهمیدم، هرسفر نیازمند یک برنامه ریزی دقیق، شناخت مردم و زبان و گاهی تصمیمات لحظه‌ای و اقتضایی می باشد.

در ابتدای این برنامه، فاطمه نعمتی سارخانلو، مسئول کانون رامسر، ضمن تقدیر از حضور این نویسنده و تشریح فعالیت‌های این کانون در توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی اعضای گفت: هر رویداد خلاقی و رهیافت ناشی از تجربه و دانش فردی، می تواند افق دید وسیع‌تری برای کودکان و نوجوانان ایجاد نماید. برهمین اساس، با دعوت از حضور نویسندگان، پژوهش‌گران و فعالان اجتماعی و ... تلاش می نماییم تا کودکان و نوجوانان را با مفاهیم تازه و تجربیات آنان آشنا نماییم.

 آرزوهای دوران کودکی، آینده ما را می‌‎سازد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =