کد خبر: 335640
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
بازدید 50
توزیع 3500 جلد کتاب جدید در کتابخانه‌های کانون همدان

3 هزار و 500 جلد کتاب کودک و نوجوان با 30 عنوان مختلف و بیش از 100 بسته مجموعه بازی و سرگرمی از تولیدات کانون در کتابخانه‌های مراکز در سراسر استان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از توزیع 3 هزار و 500 جلد کتاب کودک و نوجوان با 30 عنوان مختلف و بیش از 100 بسته مجموعه بازی و سرگرمی از تولیدات کانون به کتابخانه‌های مراکز در سراسر استان خبر داد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: محوریت اصلی کانون براساس کتاب و کتاب‌خوانی است و در سال جاری و در این دولت مردمی اتفاقات خوبی در زمینه توزیع کتاب در مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور و استان همدان افتاده است.

وی با اشاره به توزیع 14 هزار کتاب در تیرماه امسال در کتابخانه‌های مراکز در سراسر استان افزود: تمامی فعالیت‌های کانون چون نقاشی‌، بازی، نمایش خلاق، تئاتر و... باید با محوریت کتاب باشد.

توزیع 3500 جلد کتاب جدید در کتابخانه‌های کانون همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به فضای مجازی و وابستگی کودکان و نوجوانان به این موضوع و وسایل هوشمند تصریح کرد: رویکرد کانون و مربیان آن ایجاد یک شور و نشاط با کتاب در دنیای کتاب، قصه‌ها و دانستنی‌ها برای بچه‌ها است تا برای لحظه‌ای آنها را از آن دنیای پر زرق و برق اما پوچ بیرون بکشد.

وی با بیان اینکه کتاب هیچ جایگزینی ندارد، خاطرنشان کرد: کتاب‌های کانون مختص کودکان و نوجوانان بوده که توسط بهترین‌های نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان نوشته شده و  کارشناسان زیادی بر روی چاپ هر یک از این کتاب‌ها نظارت دارند.

توزیع 3500 جلد کتاب جدید در کتابخانه‌های کانون همدان

تصویر مرغک کانون روی کتاب نشان سلامت آن است

ابراهیمی‌هژیر افزود: تصویر مرغک بر روی جلد کتاب‌ها نشان کانون و به تبع آن سلامت کتاب است مانند سیب سبز بر روی کالاهایی که وزارت بهداشت برای صحت سلامت می‌زند.

وی ادامه داد: وقتی والدین مرغک سبز را بر روی کتاب دیدند با آرامش خاطر می‌توانند کتاب را تهیه و در اختیار کودک و نوجوان خود بگذارند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان برای مطالعه و استفاده از کتاب‌ها به کتابخانه‌های کانون در سراسر استان مراجعه کرده و در کارگاه‌ها و انجمن‌های کانون که به صورت رایگان است شرکت کنند.

توزیع 3500 جلد کتاب جدید در کتابخانه‌های کانون همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =