پوستر مسابقه نقاشی «مدرسه‌ای به وسعت ایران» رونمایی شد

طی آیینی با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، از پوستر مسابقه نقاشی «مدرسه‌ای به وسعت ایران» در مرکز فرهنگی، هنری شماره‌ی ۵ کانون اردبیل رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل؛ در این مراسم که روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ با حضور رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و جمعی از اعضا و مربیان مراکز کانون برگزار شد، علیرضا عبدی، معاون وزارت آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: مربیان کانون جهادگران عرصه‌ی فرهنگ هستند و همواره برای خدمت‌گذاری ارزشمند در این عرصه، به خود ببالند.

وی با اشاره به اینکه مدتی از دوران خدمت خود را به‌عنوان مربی در کانون اردبیل سپری کرده است، اظهار داشت: کانون در رشد و سیر تحول شخصیتی من تأثیرگذار بوده و من به حضور و خدمت در این نهاد، افتخار می‌کنم.

پوستر مسابقه نقاشی «مدرسه‌ای به وسعت ایران» رونمایی شد

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بابیان اینکه درس‌های زیادی را در ساحت تربیتی کانون یاد گرفته است، افزود: کانون فراتر از یک سازمان، نهاد فرهنگی دارای روح است که در رشد و پرورش شخصیت کودکان و نوجوانان نقش‌آفرینی می‌کند.

عبدی با عنوان اینکه اعضای موفقی از سوی کانون رشد یافته و به جامعه معرفی‌شده‌اند، از مربیان کانون خواست تجربه‌های زیستی خود در مراکز را ثبت کرده و به رشته تحریر درآورند.

ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیر کل کانون استان نیز هدف از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «مدرسه‌ای به وسعت ایران» را معطوف نمودن توجه همگانی به ضرورت و اهمیت سوادآموزی عنوان کرده و گفت: این مسابقه به مناسبت تاسیس بنیاد حجت‌الاسلام حسین پناهی، مدیر کل فقید و چهره خدوم نهضت سوادآموزی، با شرکت اعضای مراکز کانون و دانش‌آموزان استان برگزار می‎شود که ضمن تجلیل از صاحبان آثار برتر، نمایشگاهی نیز از نقاشی‌های منتخب دایر خواهد شد.

پوستر مسابقه نقاشی «مدرسه‌ای به وسعت ایران» رونمایی شد

رونمایی از پوستر این رویداد هنری، شعرخوانی عضو مرکز و اجرای سرود توسط اعضای مرکز شماره‌ی ۲ کانون اردبیل از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

خاطرنشان می‌شود، در ادامه این مراسم معاون وزارت آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از اجرای طرح کانون مدرسه در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۵ کانون اردبیل بازدید به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =