جایزه بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی به لرستان رسید

شرکت کننده کانون استان لرستان در بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به عنوان برگزیده معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ آیین معرفی برگزیدگان بخش علمی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه برگزار شد و شرکت کننده لرستانی موفق شد در بخش رساله و پایان نامه عنوان برگزیده را کسب کند.
در این بخش مینو منجزی ئیلاق با اثر «مقایسه تاثیر قصه‌گویی همراه با نقاشی و قصه‌خوانی همراه با مشاهده تصاویر کتاب بر حافظه بصری، خلاقیت زبانی، انگیزش خواندن و حل‌مسئله در دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی دوم» از لرستان عنوان برگزیده را کسب‌کرد.
براساس این خبر: در بخش رساله و پایان نامه هیات داوران، توجه به موضوع‌های کاربردی، خلاقانه و جدید با رویکرد پژوهشی؛ پیوند موضوع پژوهش با محورهای تعیین شده در فراخوان؛ رعایت اصول و ضوابط روش علمی؛ رعایت اخلاق پژوهشی در استفاده درست از منابع و ارجاعات؛ نگارش روشمند و منسجم در تبیین پیشینه‌های پژوهش را در انتخاب بهترین ها مد نظر قرار دادند.
گفتنی است: بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۷ تا ۳۰ آذر در شهر یزد و بخش علمی این دوره از جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =