اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

مدیرعامل  و جمعی از معاونان  و مدیران کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به دیدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان  قزوین رفتند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 21 دی 1402، در جریان سفر یک‌روزه مدیرعامل کانون به استان قزوین، وی به همراه معاونان و جمعی از مدیران کانون به دیدار آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی فقیه در استان رفتند.

در این دیدار حامد علامتی مدیرعامل کانون کانون پرورش فکری را یکی از سرمایه های جمهوری اسلامی دانست که دنبال کاشتن بذر ایمان در دلهای کودکان است.

وی با تاکید بر این‌که اعتماد خانواده ها سرمایه کانون است، افزود  کانون تلاش دارد از این سرمایه به خوبی برای هدایت و رشد آینده ‌سازان جامعه بهره برداری کند و ما در کانون به دنبال تربیت فرد باایمان، خلاق و متفکر هستیم

علامتی افزود: در کانون نقش کودکان در تعالی جامعه برای آنها روشن و تفهیم می‌شود تا به خودباوری و خود اتکایی برسند.

در بخشی از این برنامه آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی فقیه در استان با ابراز خرسندی از این دیدار، دغدغه هوشمندانه مدیران کانون را موردتحسین قرار داد.

وی در ادامه با بیان این‌که  بارش ذکر از بیرون و تقویت تفکر و رشد تربیتی از درون باعث تعالی فرد می‌شود، افزود کار برای کودکان کار موثر و ماندگاری است.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز دراین دیدار ضمن معرفی بیشتر کانون ، درباره جایگاه کانون در استان قزوین مطالبی را مطرح کرد.

اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =