دیدار مدیرعامل کانون با استاندار قزوین

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک دیدار هدفمند با استاندار قزوین درباره توسعه و ارتقا فعالیت‌های کانون در سطح استان به گفت و گو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 21 دی 1402، مدیرعامل کانون در سفر یک‌روزه خود به استان قزوین با استاندار دیدار کرد.

 در این دیدار حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشتن بذر ایمان در دل کودکان و نوجوانان بنا بر توصیه مقام معظم رهبری را از اهداف کانون برشمرد.

وی استفاده از زبان هنر را از مزایای عملکرد کانون دانست و با اشاره به پویانمایی سینمایی موفق بچه زرنگ که از تولیدات اخیر کانون است، تقویت هویت ملی و دینی را از دیگر اولویت‌های کانون دانست.

علامتی هم‌چنین با اشاره به توجه کانون به مخاطبان در مناطق کم برخوردار، حمایت مسئولان از کانون را در این زمینه راهگشا و موثر خواند.

در ادامه محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در استقبال از پیشنهادات مدیرعامل کانون خواستار تولی‌گری کانون در قزوین در زمینه مدیریت اجرایی و فرهنگی اردوگاه‌های استان و برگزاری اردوهای کودکان و نوجوانان شد.

.وی هم‌چنین درباره توسعه فعالیت‌های کانون زبان به ویژه در حوزه معرفی بیشتر ایران و فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی به جامعه جهانی پیشنهاداتی مطرح کرد.

دیدار مدیرعامل کانون با استاندار قزوین

دیدار مدیرعامل کانون با استاندار قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =