کانون با حفظ هویت، قوی و سربلند به پیش خواهد رفت

در جریان سفر یک‌روزه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به قزوین جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان در حسینیه تاریخی امینی‌های این شهر با او دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 21 دی 1402، مدیرعامل کانون در حسینیه امینی‌های قزوین در جمع شماری از مسئولان استان، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان حضور یافت و با آنها به گفت و گو نشست.

در این برنامه که با استقبال قابل توجه اندیشمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان روبرو شد، نمایندگان هر بخش نظر و پیشنهادات خود درباره کانون را مطرح کردند و مدیرعامل کانون به همه آنها پاسخ گفت.

حامد علامتی مدیرعامل کانون در این دیدار با اشاره به بخشی از برنامه‌های توسعه و ارتقا عملکرد کانون، برخورداری کودکان و نوجوانان در تمامی مناطق کشور را از فعالیت‌های کانون از اولویت‌های مدیریتی خود برشمرد.

وی خاطرنشان کرد که گروه‌های مردمی می‌توانند بازوی کانون باشند و از هرگونه هم‌‍‌افزایی و همکاری در مسیر اهداف کانون استقبال کرد.

علامتی افزود: در کانون به دنبال تحول نیستیم، پیگیر بازگشت کانون به دوران طلایی دهه 60 و 70 هستیم.

مدیرعامل کانون با اشاره به موفقیت چشمگیر پویانمایی سینمایی بچه زرنگ، استفاده از نیروهای جوان را از الویت‌های کانون دانست.

وی با برشماری تعدادی از آثار و طرح‌های تازه کانون مانند بازی انگشتی، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» و باشگاه‌های فرهنگی و هنری، درباره توجه ویژه کانون به زیست بوم فرهنگی از جمله گردآوری عروسک‌های بومی-محلی توضیحاتی مطرح کرد.

 در ادامه حامد علامتی مدیرعامل کانون ضمن قول مساعد در زمینه تامین نظر و برآورده کردن درخواست شماری از مهمانان این مراسم، تاکیید کرد:درهای  به روی همه علاقه‌مندان و صاحبنظران گشوده است.  

در بخشی از این برنامه فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات موثر کانون در حوزه فرهنگ و هنر کشور در زمینه بروز سازی فعالیت‌ها و مواجهه با برخی آسیب‌های اجتماعی کنونی پیشنهادهایی مطرح کرد.

یادآور می‌شود، دیدار مدیرعامل کانون با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه قزوین از بخش‌های پیش‌بینی شده سفر یک‌روزه وی به همراه معاونان و جمعی از مدیران در تاریخ 21 دی 1402 به این استان بود.

کانون با حفظ هویت، قوی و سربلند به پیش خواهد رفت

کانون با حفظ هویت، قوی و سربلند به پیش خواهد رفت

کانون با حفظ هویت، قوی و سربلند به پیش خواهد رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =