کد خبر: 335909
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
بازدید 55
مربی سیار کانون در تنها مدرسه عشایری فامنین

مربی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین به تنها مدرسه عشایری این شهرستان با 6 دانش‌آموز رفت و ساعاتی خوش را برای دانش‌آموزان رقم زده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، یک رسالت مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان با محوریت کتاب و کتاب خوانی خصوصا در مناطق محروم و کم برخوردار و شاید فقط برای یک یا دو کودک و نوجوان باشد و مربیان سیار کانون در خط مقدم این خدمات رسانی برای کودکان و نوجوانان شادی می‌آفرینند.

در این میان احمد عسگری، مربی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین به تنها مدرسه عشایری این شهرستان رفته و ساعاتی خوش را برای دانش‌آموزان رقم زده است.

مربی سیار کانون در تنها مدرسه عشایری فامنین

روستای  "قابان قلی" روستایی است محروم و کم برخوردار از توابع بخش پیشخور که در فاصله ۵۰ کیلومتری فامنین قرار دارد.

مربی سیار روستایی کانون با حضور در روستای "قابان قلی" به اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری برای این 6 دانش آموز پرداخت.

مربی سیار کانون در تنها مدرسه عشایری فامنین

در ابتدا  کتاب (بدترین جشن تولد مار بواآ) به صورت قصه برای آنها معرفی شد.  سپس کودکان با ساخت عروسک‌های لیوانی یک نمایش عروسکی اجرا کردند .  بازی و سرگرمی با بادکنک‌های رنگی برنامه دیگر بچه‌ها بود.

در پایان به دانش آموزان هدایایی  از طرف خیر نیکوکار حمیدرضا نقوی تدارک دیده شده بود، اهدا شد.

مربی سیار کانون در تنها مدرسه عشایری فامنین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =