نشست بصیرتی کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل برگزار شد

نشست بصیرتی کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح، با حضور سرهنگ پاسدار سید منصور صمصام حیدری، مدیر بسیج کارمندان و ادارات استان اردبیل پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۵ کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل بابیان اینکه جهاد تبیین فریضه دینی است، گفت: مربیان کانون که وظیفه رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده‌دارند جهاد تبیین را برای روشن کردن افکار این نسل از جامعه، جدی بگیرند.

نشست بصیرتی کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل برگزار شد

وی با اشاره به اینکه جهاد کردن صرفاً به معنی شرکت در جنگ سخت نیست، اظهار داشت: امروز دشمنان این نظام با به راه انداختن جنگ نرم و اقناع‌سازی، بیش از هر زمان دیگری جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند و جهاد تبیین از راه‌های خنثی‌سازی این تهاجم است.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: شبهه افکنی معاندین در فضای مجازی باهدف تحت تأثیر قرار دادن نوجوانان در حال گسترش است و این وظیفه ما را به‌عنوان نیروی فعال در عرصه فرهنگ دوچندان می‌کند.

 سرهنگ پاسدار سید منصور صمصام حیدری نیز وظیفه مربیان در مسئله جهاد تبیین را مهم توصیف کرده و گفت: ریشه بسیاری از بروز رفتارهای ناهنجار مربوط به عدم تربیت و هدایت مناسب افراد در سنین کودکی است و مربیان مراکز کانون در آموزش آموزه‌ها و رفتارهای اجتماعی کودکان نقش پررنگی دارند.

صمصام حیدری تصریح کرد: در تشخیص افراد دلسوز و کارآمد، به‌جای توجه به شخصیت‌ها نگاهمان به شاخص‌ها باشد، چراکه در طول تاریخ بسیاری از افراد موجه با عدم‌تشخیص سره از ناسره، دچار انحراف و لغزش شدند.

نشست بصیرتی کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل برگزار شد

وی افزود: باید نسبت به مسائل اجتماعی حساسیت بیشتری داشته باشیم و به انتخابات به‌عنوان مصداقی از حضور در یک موضوع مهم ملی و سرنوشت‌ساز بیش از هر زمان و شرایطی توجه کنیم.

مدیر بسیج کارمندان و ادارات استان اردبیل در بیان اهمیت مسئله انتخابات، عنوان کرد: هر روی که به صندوق ریخته می‌شود در مسیر رشد و اقتدار کشور و جامعه اثرگذار است و باید با شناخت بهتر و تحقیق و بررسی در تعیین سرنوشت این مردم مشارکتی حداکثری داشته باشیم.

نشست بصیرتی کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل برگزار شد

خاطرنشان می‌شود، در این نشست که به همت پایگاه بسیج شهید نوجوان مرحمت بالازاده کانون استان و با حضور کارشناسان حوزه‌ی اداره کل، مربیان مراکز کانون شهرستان اردبیل، مدیر و کارکنان کانون زبان برگزار شد، کارکنان سایر مراکز استان نیز به صورت مجازی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =