کد خبر: 335996
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
بازدید 102
نشست مدیران مدارس شاهد سراسر استان به میزبانی کانون پرورش فکری

نشست مدیران مدارس شاهد سراسر استان گلستان به میزبانی کانون پرورش فکری شهرستان گنبدکاووس با محوریت تفاهم‌نامه کانون و مدارس شاهد و با حضور سرپرست کانون استان، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش، مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری کانون و مدیران مدارس شاهد به صورت حضوری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی در این جلسه با اشاره به اینکه طرح کانون مدرسه از اول مهر در مدارس گلستان در حال اجراست، گفت: طبق تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت آموزش و پرورش به طور ویژه طرح کانون مدرسه در مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول شاهد اجرا خواهد شد.

سرپرست کانون گلستان افزود: در این طرح مربی مسوولان مراکز کانون شهرستان‌ها و مدیران و معلمان پرورشی مدارس شاهد با همکاری هم علاوه بر اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی برای تمامی دانش‌آموزان، پنج تا هفت دانش آموز با توانمندی بیشتری را شناسایی کرده و به عنوان کنشگر از آنان استفاده خواهد کرد.

نشست مدیران شاهد سراسر استان به میزبانی کانون پرورش فکری

وی ادامه داد: این دانش آموزان بعد از فراگیری آموزش‌های لازم با شکل دهی تشکل کانون‌یار با حمایت مدیر و معلم پرورشی عضوگیری از سایر محصلان و معرفی فعالیت‌های کانون پرورشی را انجام می‌دهند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: همچنین در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نیز در مراسم اختتامیه طرح کانون مدرسه، دستاوردهای دانش آموزان و اقدامات اجرایی برای تقویت همکاری کانون پرورش فکری و مدارس برای شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و علمی در مقاطع ابتدای و متوسطه اول به نمایش گذاشته خواهد شد.

نشست مدیران شاهد سراسر استان به میزبانی کانون پرورش فکری

غلامرضا نودهی، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه بیان کرد: ۳۶ مدرسه شاهد با بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در استان فعالیت دارند که ۲۴ مدرسه مقطع ابتدایی و متوسطه اول با هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز مشمول اجرای طرح کانون مدرسه هستند.

وی افزود: اجرای طرح کانون مدرسه باعث شناسایی دانش آموزان توانمند و با استعداد در حوزه‌های تربیتی، پرورشی، فرهنگی و هنری می‌شود.

نشست مدیران شاهد سراسر استان به میزبانی کانون پرورش فکری

نشست مدیران شاهد سراسر استان به میزبانی کانون پرورش فکری

نشست مدیران شاهد سراسر استان به میزبانی کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =