برای حرکت به سمت تمدنی غنی باید به کودکان ونوجوانان توجه کرد

احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان گفت: مقوله تربیت در کودکی و نوجوانی رقم می خورد و برای تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد باید از دوره نوجوانی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ احسان یاوری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان روز پنج‌شنبه 28 دی ماه 1402 در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان گفت: مخاطب این نهاد کودکان و نوجوانان هستند و در این ایام شاهد پرپر شدن چند هزار نفری کودکان در غزه هستیم درحالی‌که حق گویی و حق طلبی را فریاد می زنند.
احسان یاوری با محکومیت کودک‌کشی رژیم صهیونیستی افزود: دست‌پروردگان رژیم صهیونیستی در ایرانِ مظلوم مقتدر جنایت شهدای کرمان را رقم زدند.
معاون استاندار لرستان افزود: طی روزهای گذشته سپاه پاسداران ایران اسلامی بزرگترین عملیات موشکی را علیه تروریست های اطراف کشور انجام داد و این باعث افتخار است.
یاوری با بیان اینکه سرمایه اصلی هر کشور و تمدنی نیروی انسانی است، افزود: برای حرکت به سمت تمدنی غنی به به کودکان ونوجوانان باید توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مقوله تربیت در کودکی و نوجوانی رقم خواهد خورد افزود: برای تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد باید از دوره نوجوانی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

برای حرکت به سمت تمدنی غنی باید به کودکان ونوجوانان توجه کرد

کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مکمل تربیت است
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری مکمل تربیت است، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن‌گونه که باید نتوانسته نقش بارز خود را به عرصه ظهور برساند و انتظار می‌رود این مجموعه نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشد.
هزینه در عرصه تربیت سرمایه‌گذاری است
یاوری با بیان اینکه در عرصه تربیت، هزینه کردن نوعی سرمایه‌گذاری است، افزود: هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای تربیتی فرهنگی لازم است و با حفظ هویت این دستگاه ها باید تعامل وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه باید به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم، اضافه کرد: باید در افقی روشن تمدن اسلامی را رقم بزنیم و دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه باید نقش‌آفرین باشند.

برای حرکت به سمت تمدنی غنی باید به کودکان ونوجوانان توجه کرد

محمدجواد محمدی
فعالیت‌های کانون لرستان با همکاری مربیان صورت گرفته است

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در طول دوره مدریتی خود پرداخت و افزود: فعالیت‌های صورت گرفته با همکاری مربیان کانون صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه مرکز تخصصی علوم و نجوم در سال ۱۳۹۸ با بهترین امکانات در استان افتتاح شد، افزود: فعالیت‌های خوبی در این مرکز به صورت تخصصی انجام شده است.
محمدجواد محمدی به افتتاح سه مرکز مهم در استان برای کودکان و نوجوانان استان در بهمن ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون نیز سه پروژه در نورآباد، کوهدشت و خرم‌آباد در دست ساخت است و امیدواریم به زودی تکمیل شوند.
در پایان این مراسم پس از خوانش حکم رضا داوری از تلاش‌های محمد جواد محمدی قدردانی و تکریم شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =