نشست هم اندیشی مربیان لرستان با معاون توسعه و مدیریت منابع کانون

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری طی نشستی صمیمی با مربیان و کارشناسان استان لرستان دیدار و گفت و گو کرد. در این نشست امین کمالوندی گفت: کانون برای هدایت و راهنمایی کودکان و نوجوانان این سرزمین فعالیت می کند و محل و مامنی است که کودکان را باهوش و پویاتر پرورش می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز پس از مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و رضا داوری مدیرکل جدید، طی نشستی صمیمی با مربیان و کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی استان لرستان دیدار و گفت و گو کردند.
در این نشست کمالوندی با بیان این نکته که اعضای کانون پاکترین موجودات عالم هستند افزود: مربیان کانون فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی را با خلاقیت به صورت غیر مستقیم به کودکان ونوجوانان انتقال می دهند. 
وی با تاکید بر اینکه مربیان کانون با ایثار و تلاش کودکان را پرورش می دهند ادامه داد: کانون برای هدایت و راهنمایی کودکان و نوجوانان این سرزمین فعالیت می کند و محل و مامنی است که کودکان را باهوش و پویاتر پرورش می دهد.
کمالوندی با بیان اینکه تمام کارکنان کانون مربی هستند و همه باید با کودکان ارتباط چهره به چهره داشته باشند عنوان کرد: کودکان لرستانی سرمایه های بزرگی دارند و مربیان این کانون نامدار و مایه افتخار هستند که این موجب افتخار قوم لر است‌.
 درادامه این نشست صمیمی مربیان مطالب و مشکلات خود را بیان و امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به آنها پاسخ داد.

نشست هم اندیشی مربیان لرستان با معاون توسعه و مدیریت منابع کانون

نشست هم اندیشی مربیان لرستان با معاون توسعه و مدیریت منابع کانون


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =