کد خبر: 336086
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
جلسه شورای اداری کانون لرستان برگزارشد

با حضور رضا داوری مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان، کارشناسان و کارکنان لرستان اولین جلسه شورای اداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ اولین جلسه شورای اداری استان با حضور رضا داوری مدیر کل جدید، کارشناسان و کارکنان استان تشکیل شد.
در ابتدای این نشست پس از معرفی همکاران هر واحد به ارائه عملکر و پیشنهادهای خود در راستای برنامه های پیش رو پرداختند.
در ادامه این نشست رضا داوری ضمن ابراز خرسندی بخاطر حضور در جمع همکاران کانون گفت: با کمک، همراهی، همدلی همه کارکنان در مسیر حرکت روبه جلوی مجموعه گام برداریم و روز به روز شاهد شکوفایی کودکان ونوجوانان این مرز و بوم باشیم.
داوری افزود: بزرگترین دارایی و سرمایه هر سازمان نیروهای آن هستند و کانون با داشتن کارکنانی توانمند و کارآمد در محیطی شاد به فرزندان ایران اسلامی خدمت رسلانی می کند.
وی اضافه کرد: برای تاثیر گذاری بر روی اعضا، مربیان باید الگو باشند و در مسیر تربیت و انتقال مفاهیم تربیتی، تولید محتوا با استفاده از واسطه های فرهنگی، هنری و ادبی مانند: نمایش، سرود، قصه گویی، نقاشی، شعر و داستان گام بردارند. 
مدیرکل کانون پرورش فکری استان لرستان عنوان داشت: با توجه به وجود استعدادهای ناب و کم‌نظیر کودکان ونوجوانان استان و نیاز به توسعه فضای فیزیکی مراکز، با حمایت‌های مسئولان ارشد استان و کانون، پیگیر تکمیل پروژه های مراکز در حال ساخت در شهرهای کوهدشت، نورآباد و خرم آباد هستیم و امید واریم تا سال بعد شاهد گشایش این مراکز باشیم.
این نشست با بیان سوالاتی از سوی همکاران و پاسخ از طرف رضا داوری مدیرکل کانون به پایان رسید.

جلسه شورای اداری کانون لرستان برگزارشد

جلسه شورای اداری کانون لرستان برگزارشد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =