کانون پرورش فکری ظرفیت مناسبی برای شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان است

نشست هم اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ امروز چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402 نشست هم اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور معاونین و کارشناسان در سالن کنفرانس آموزش و پرورش در خرم آباد برگزار شد
در ابتدای این نشست رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه با تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدرگفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای ظهور و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است و باید روحیه  جوان و جهادی در کانون پرورش فکری در راستای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی به کار گرفته شود.
عزتی به تعامل دستگاههای زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود : معاونت پرررشی  وفرهنگی آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری در توانمندسازی مربیان و داوران در حوزه های مختلف هنری از جمله هنرهای دستی، تجسمی، نمایشی و آوایی تعامل و همکاری داشته باشند .

کانون پرورش فکری ظرفیت مناسبی برای شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان است


رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش را یادآور شد وتصریح کرد : گزارشی از اجرایی شدن و پیشرفت مصوبات این سفر از جمله روند تکمیل ساختمان های کانون پرورش فکری کودکان در شهرهای خرم آباد، کوهدشت و نورآباد و همچنین ایجاد ۵ مرکز کانون آموزش زبان در استان  ارائه شود و پیگیری های لازم برای انجام این مصوبات صورت گیرد .
در بخش بعدی این نشست رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت مولی متقیان حضرت علی (ع)  و قدردانی از حمایت های آموزش و پرورش از برنامه های کانون گفت: در کانون پرورش فکری به دنبال ایجاد تحول برای پیشبرد برنامه ها در راستای تربیت کودکان و نوجوانان تراز انقلاب هستیم .

کانون پرورش فکری ظرفیت مناسبی برای شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان است


داوری افزود: کانون نگاه ویژه ای به تعلیم و تربیت با واسطه های فرهنگی هنری و ادبی به کودکان ونوجوانان دارد و فعالیت های مراکز کانون باعث رشد و شکوفایی دانش آموزان می شود.
داوری در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =