کد خبر: 336221
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
بازدید 86
شورای مشاورین نوجوان مدیرکل در کانون استان ایلام برگزارشد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ،چهارمین  جلسه شورای مشاورین نوجوان مدیر کل با حضورمدیر ،معاون فرهنگی ،دبیر جلسه واعضای مشاورین نوجوان مدیر کل برگزار شد . در این نشست فاطمه رستگار مدیر کل کانون با بیان سخنانی از مقام معظم رهبری در خصوص نوجوانان گفت :
امروز شما نوجوان در آغاز جوانی و در حال شکوفایی هستیداستعداد شما برای فراگیری و خودسازی خیلی زیاد است پس از این فرصت استفاده کنید، خودسازی کنید، هم خودسازی جسمی، هم خودسازی معنوی و روحی وهم خودسازی فکری. 
فاطمه رستگاردر ادامه گفت :  نقش شما نوجوانان به عنوان مشاوران تاثیر گذارست و برگزاری این نشست پل  ارتباطی بین مدیر و سایر اعضای مراکز می باشد و با توجه به اهمیت فعالیت‌های مراکز کانون ، لذا امید است با اتکال به خداوند منان و با هم‌فکری و همدلی سایر نوجوانان و اعضای کانون در ارائه مشاوره های مفید و موثر به اینجانب موفق باشید.

شورای مشاورین نوجوان مدیرکل در کانون استان ایلام برگزارشد

وی ایده ها و نظرات خلاق نوجوانان را راهگشا برای رسیدن به اهداف کانون دانست  و از اعضای نوجوان خواست تا تعامل و ارتباط بیشتری چه از طریق فضای مجازی با و چه به صورت حضوری در فعالیت های کانون داشته باشندوبا انتقال مفاهیم به دیگر اعضای کانون فعال باشند وآنان را با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر به حضور در راهپیمایی و حضور حداکثری در انتخابات تشویق نمایند.

شورای مشاورین نوجوان مدیرکل در کانون استان ایلام برگزارشد

در ادامه مشاوران مدیر کل نیز در این نشست به بیان انتظارات وبه روز شدن فعالیت های کانون متناسب با نیاز نوجوان امروز  پرداختند .در این نشست مدیر کل به سوالات آنان پاسخ داد.در پایان این نشست از مشاوران مدیر کل تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =